تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802668776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناطق‌نوری: مجلس به جمع‌بندی خوبی بر سر برجام می‌رسد / مدیریت مقتدرانه بی‌نظیر مقام معظم رهبری موجب افتخار و غرور است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ناطق‌نوری: مجلس به جمع‌بندی خوبی بر سر برجام می‌رسد / مدیریت مقتدرانه بی‌نظیر مقام معظم رهبری موجب افتخار و غرور است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قضاوت در مورد برخی مباحث مطرح شده در مجلس و کمیسیون‌های مجلس بر عهده مردم است و کلیت مجلس به جمع‌بندی خوبی در این مورد خواهد رسید و جای نگرانی نیست.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام و المسلیمن علی‌اکبر ناطق‌نوری امشب در نشست صمیمی برخی روحانیون استان در استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: از زمان ناصر‌الدین شاه تا زمان دولت خاتمی به اندازه هشت سال دولت گذشته نفت فروخته نشد و در حالی که در تمام سال‌های قبل نفت 500 میلیارد دلار فروخته شد اما در دولت هشت سال گذشته 700 میلیارد دلار نفت فروخته شد و به عبارت دیگر بیشتر از 200 میلیارد دلار نفت بیشتری فروخته شد.

وی با اشاره به منش و سیره امام راحل گفت: یکی از خصوصیات ایشان برخورد با تعریف و تمجید و تواضع و صلابت در رهبری بود و پس از ایشان نیز خلف صالحشان زمام امور را در دست گرفتند و در بیانات مختلف امام راحل نیز اشارات مستقیم ایشان به صلاحیت مقام معظم رهبری وجود دارد و در حال حاضر نیز ایشان با هوشمندی و داریت و اشراف مسائل را تدبیر می‌کنند و مدیریت مسئله برجام و حفظ اقتدار کشور و جلوگیری از سوء استفاده آمریکا و غیرآمریکا را از سوی ایشان شاهد هستیم و مدیریت مقتدرانه ایشان موجب افتخار و غرور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز کسی را نه به صورت بالقوه و نه به صورت بالفعل برای جانشینی ایشان متصور نیستیم و حتی با فاصله زیاد نیز کسی را شایسته رهبری نمی‌دانیم و رهبری با صلابت و مدبرانه ایشان موجب سربلندی و عزت و اقتدار کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن جنایات آل سعود و داعش در منطقه گفت: هر جنایاتی که توسط این گروه‌های تکفیری و سعودی‌ها در منطقه ایجاد می‌شود مکافات عمل را برای آنان در پی خواهد داشت و البته مکافات عمل خود را نیز می‌بینند و امنیتی که ما امروز در کشور داریم در سایه رهبری و برکت خون شهدا است.

وی تاکید کرد: اگر امروز استکبار جهانی جرئت حمله به کشورمان را ندارند به خاطر ترس از ملتی است که در صحنه جنگ تحمیلی و با دست خالی در برابر دشمن متجاوز ایستادند و این ملت همان ملت زمان ابتدای انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: روحانیت همواره در مصدر امور بوده و مردم مشکلات خود را به روحانیون منتقل می‌کنند و مردم تصور می‌کنند که روحانیون هیچ مشکلی ندارند و این در حالی است که روحانیون نیز مانند سایر اقشار با مشکلات اقتصادی درگیر هستند.

وی ادامه داد: باید آنچه در هشت سال گذشته در کشور رخ داده به مردم منتقل شود و در عین رعایت شئون و آبروی افراد حقایق به مردم منتقل شود.

دفاع از عملکرد هاشمی در زمینه سازندگی/ زیرساخت‌ها توسط دولت هاشمی در کشور ایجاد شد

ناطق نوری با دفاع از عملکرد هاشمی در زمینه سازندگی گفت: در حالی که هاشمی نفت را با کمتر از 16 دلار و گاه کمتر از 10 دلار فروخت اما تمام زیرساخت‌های کشور در آن زمان انجام شد و سدها و کارخانجات و راه‌آهن کشیده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برخی پیمانکاران و کارگران پروژه‌های دولتی در گذشته تا چندین ماه حقوقی دریافت نکرده بودند و بدهی‌های سنگینی به دولت فعلی منتقل شده است.

وی ادامه داد: شرایط فروش نفت در دولت فعلی قابل مقایسه با دولت قبلی نیست و علاوه بر آن استخدام 500 هزار نفر در سال آخر دولت قبلی مشکلات زیادی را برای دولت فعلی به وجود آورده است.

ناطق نوری یادآور شد: پرداخت یارانه‌ها باید به اقشار اولویت‌دار صورت می‌گرفت و از سویی دیگر باید به مردم ماهی گرفتن را به جای ماهی دادن یاد می‌دادیم و متاسفانه در اثر سیاست‌های نادرست روستاها نیز مصرف کننده و خالی از جمعیت می‌شود.

مجلس به جمع‌بندی خوبی بر سر برجام می‌رسد/ جای نگرانی نیست

وی تاکید کرد: قضاوت در مورد برخی مباحث مطرح شده در مجلس و کمیسیون‌های مجلس بر عهده مردم است و خوشبختانه مردم نیز به خوبی قضاوت می‌کنند و پیش‌بینی من نیز از سرنوشت برجام در مجلس این است که کلیت مجلس به جمع‌بندی خوبی در این مورد خواهد رسید و جای نگرانی نیست.

 ناطق‌نوری با اشاره به اختیارات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مجمع سه مسئولیت دارد و در این موارد اعمال وظیفه می‌کند که یکی مصلحت بینی در اختلاف مجلس و شورای نگهبان است و البته ما حق نداریم روی نظر شورای نگهبان حرفی بزنیم بلکه اعلام موضع می‌کنیم که فلان مورد فعلا به مصلحت کشور هست یا نه و در اختیار دیگر دادن نظر مشورتی به رهبر است و اختیار سوم نیز این است که اگر مقام معظم رهبری مشکلی را تشخیص دادند ارجاع به مجمع است تا نظر مجمع را بپرسد.

منبع: فارس


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن