تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عادی سازی انتصابات در فدراسیون‌های ورزشی با هماهنگی وزارت ورزش!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عادی سازی انتصابات در فدراسیون‌های ورزشی با هماهنگی وزارت ورزش!
قوانین وزارت ورزش این فرصت را در اختیار سرپرست های فدراسیون ها قرار می دهد که شانس خود برای ریاست را بالا ببرند.
به گزارش نامه نیوز، در بسیاری از انتخابات فدراسیون های ورزشی سرپرست های فدراسیون ها در انتخابات شرکت کردند و به راحتی ریاست فدراسیون مذکور را کسب کردند.

چندی بعد وزارتی ها تاکید کردند هیچ سرپرستی حق شرکت در انتخابات را ندارد و مدتی این اتفاق رخ داد و افراد تنها به عنوان سرپرست به رتق و فتق امور پرداختند و در مجمع فدراسیون نیز حضور نیافتند.

اخیرا اما بار دیگر بحث حضور سرپرست ها در انتخابات داغ شده و این بار با استفاده از یک قانون عجیب، سرپرست ها اقدام به ثبت نام برای فدراسیون های مطبوع کرده اند که از آن جمله می توان به اتومبیلرانی و شطرنج اشاره کرد.

سرپرست ها باید قبل از انجام انتخابات از سمت خود انصراف دهند؛ اتفاقی که تاثیر چندانی در صاحب رای شدن شان ندارد چرا که پیش از استعفا می توانند لابی های لازم برای کسب رای را انجام دهند.

باید دید این قانون که به راحتی به افراد اجازه می دهد هم سرپرست یک فدراسیون باشند و هم شانس اول انتخاب به عنوان ریاست، تا کی حساسیت ها را بر نمی انگیزد و این انتصابات ادامه دارد.




۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن