تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813252846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران مراقب گرمازدگي باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹ب.ظ)
زائران مراقب گرمازدگي باشند موج - معاون حج و عمره مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال احمر گفت: زائران بايد توصيه‌هاي پزشک و مسوولان مرکز پزشکي حج و زيارت را براي پيشگيري از پديده گرمازدگي جدي بگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، پيرحسين کوليوند گفت: زائران براي تشرف به خانه خدا بايد توصيه‌هاي پزشکان و مسوولان مرکز پزشکي حج و زيارت را براي پيشگيري از ابتلا به پديده گرمازدگي جدي بگيرند و حتي‌المقدور در ساعات اوج گرما يعني از ساعت 10 صبح تا 17 از هتل خارج نشوند.
وي ادامه داد: زائران مي‌توانند با رعايت توصيه‌هاي لازم براي همراه داشتن دارو، آب آشاميدني خنک، بادبزن، کلاه‌هاي نقاب دار و عينک‌هاي ضد آفتاب بعد از ساعات اوج گرما براي انجام زيارت از محل اسکان خود خارج شوند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه يکي از راه‌هاي کاهش گرمازدگي همراه داشتن دارو است، گفت: زائران بايد به منظور کاهش زمان خروج از هتل و قرار گرفتن در معرض گرما حتي به منظور تهيه دارو، به ميزان لازم دارو به همراه داشته باشند.
کوليوند تاکيد کرد: ضروري است تا زائران چنانچه هرگونه علايم گرمازدگي را در خود يا اطرافيان خود مشاهده کردند سريعاً به مراکز درماني مراجعه کنند.
وي در خاتمه با اشاره به اينکه با نزديک شدن به ايام تشريق بر تعداد زائران در مکه افزوده مي‌شود، گفت: با توجه به ازدحام جمعيت زائران در اين روزها و افزايش دماي هوا بايد زائران توصيه‌هاي مربوط به پيشگيري از گرمازدگي را بيشتر جدي بگيرند تا با تنظيم و هماهنگ کردن برنامه‌هاي مربوط به نماز و زيارت‌ها براي ساعات بعد يا قبل از اوج گرما از کسب فيض در اين ايام باز نمانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن