تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد سه برابري اعتبارات عمراني اداره کل ورزش و جوانان لرستان/ راه اندازي دفتر نمايندگي اين اداره در 5 بخش استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
مدير کل ورزش و جوانان لرستان: رشد سه برابري اعتبارات عمراني اداره کل ورزش و جوانان لرستان/ راه اندازي دفتر نمايندگي اين اداره در 5 بخش استان موج - خرم آباد - مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان از رشد سه برابري اعتبارات عمراني اين اداره کل خبر داد و گفت: اعتبارات عمراني از 9 ميليارد تومان سال 93 به 26.5 ميليارد تومان در سال 94 افزايش يافت که در اين زمينه جزء دستگاه هاي موفق در استان شديم.
مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار موج گفت: زماني که به سمت مديريت اين اداره منصوب شدم در حوزه هاي مختلف مشکلات متفاوتي از جمله کمبود مکان در ساختمان اين اداره وجود داشت، به دليل کمبود جا معاونين و کارشناسان در يک اتاق فعاليت مي کردند، بازرسين اداره با وجود اهميتي که داشتند جا و مکان مشخصي نداشتند.
وي افزود: در اين راستا يک طبقه به مجموعه اداره کل اضافه شد و اتاق هاي مستقلي براي بعضي از معاونين در نظر گرفته شد
وي در ادامه گفت: از محل ماده 88 چهارصد ميليون تومان پيش بيني شد که 98 ميليون تومان معادل 23 درصد محقق و 77 درصد آن تحقق پيدا نکرد.
عزيزپور اضافه کرد: در سال 94 هفتصد ميليون پيش بيني شده و تا يک ميليارد تومان افزايش خواهد يافت.
وي ادامه داد: از اين ميزان تا کنون 400 ميليون تومان محقق شده است. در تلاش هستيم اين مبلغ تا 700ميليون تومان افزايش پيدا کند و تا يک ميليارد هم برسد.
وي به کمبود نيروي انساني در اين اداره کل در سال هاي گذشته اشاره کرد و گفت: در بدو ورودم قريب به 40 نفر کارشناس، کارشناس ارشد، دکتري در حوزه ورزش و جوانان با گرايش هاي مختلف ورزشي جذب شدند.
مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان در ادامه از راه اندازي دفتر نمايندگي اين اداره در 5 بخش سيلاخور، فيروزآباد، گراب، جابلق ازنا و معمولان خبر داد و افزود کارمنداني از اداره کل در اين بخش ها مشغول به کارشدند.
اين مقام مسوول تصريح کرد: در بدو ورودم به اين اداره فقط تعداد 2 وسيله نقليه در اختيار داشتيم، هم اکنون 4 وسيله نقليه به اين تعداد افزوده که سه تاي آن خريداري و يک دستگاه آن از طريق وزارتخانه واگذار شد.
وي از رشد سه برابري اعتبارات عمراني اين اداره کل خبر داد و گفت: اعتبارات عمراني از 9 ميليارد تومان سال 93 به 26.5ميليارد تومان در سال 94 افزايش يافت که در اين زمينه جزء دستگاه هاي موفق در استان شديم.
وي در ادامه از توسعه مجموعه شهيد چاغروند خرم آباد خبر داد و گفت مجموعه شهيد چاغروند دو منظوره بوده و فقط رشته هاي واليبال و بسکتبال در آن انجام مي شد که در اين مجموعه يک فضاي چند منظوره ايجاد شد و تمامي رشته هاي توپي را پوشش مي دهد.
عزيزپور گفت: اداره کل ورزش و جوانان با افتتاح 12 پروژه ورزشي در هفته دولت، بيشترين پروژه ورزشي در هفته دولت را به خود اختصاص داد.
وي در ادامه از احداث بزرگ ترين خانه کشتي در استان خبر داد و گفت: براي اولين بار مسابقات قهرماني کشور را روي 6 تخته کشتي برگزار کرديم.
وي اضافه کرد: علاوه بر خانه کشتي خرم آباد سه خانه کشتي تخصصي در استان ايجاد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن