تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805168840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگونه تشکيک در شعار مرگ بر آمريکا نشانه فاصله از راه امام (ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان: هرگونه تشکيک در شعار مرگ بر آمريکا نشانه فاصله از راه امام (ره) است موج-رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان گفت: تشکيک‌هايي که توسط عده‌اي در شعار مرگ بر آمريکا ايجاد مي‌شود نشان از فاصله گرفتن آنها از راه امام(ره) است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت‌الاسلام مجتبي اشجري امروز در نشست تمهيد مقدمات بزرگداشت روز ملي مبارزه با استکبار جهاني اظهار کرد: 13 آبان يادآور سه پيوند ديرپا در سه مقطع تاريخي است.
وي ادامه داد: تبعيد حضرت امام(ره) در سال 1342 به ترکيه موجب شد تا اقشار متدين نسبت به اين اقدام رژيم دست‌نشانده آمريکا در ايران معترض شوند و جرقه‌هاي انقلاب اسلامي از همين زمان آغاز شود.
تقارن 13 آبان با ماه محرم حرکت ديني و رسالت عظيم ميراث‌داران عاشورا است
اين مسئول دومين پيوند تاريخي در 13 آبان را کشتار دانش‌آموزان در سال 57 عنوان کرد و افزود: حرکت آگاهانه اين قشر بالنده کشورمان موجب زلزله عظيم در نظام پوسيده طاغوت شد و سوم نيز اقدام انقلابي دانشجويان در تسخير لانه جاسوسي آمريکا بود.
وي گفت: اين سه حرکت بالنده يک نقطه اتکا داشت و آن هم تأسي و پيروي از آيين عاشورايي و رسالت زينبي که در پيوند با آرمان‌ها و پيام انقلاب اسلامي بود.
اشجري با اشاره به تقارن 13 آبان در سال جاري با ماه محرم تصريح کرد: اين تقارن يادآور حرکت ديني و رسالت عظيم ميراث‌داران عاشورا است.
وي با بيان اين که 13 آبان پيوند نسل سوم انقلاب اسلامي با ميراث جاودانه وحدت آگاهي و استکبارستيزي است، اضافه کرد: ملت ايران در سال‌هاي خفقان رژيم طاغوت نشان داد که دشمني آن ها با آمريکا محصول مقطعي خاص نيست بلکه سابقه‌اي ديرينه دارد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان خاطرنشان کرد: اگر به تاريخ معاصر نگاه شود کمتر حادثه تاريخي را پيدا مي‌شود که در آن آمريکا نقش اصلي و بازيگر اصلي آن نباشد، آمريکا در منطقه منافع خود را در آشوب و تشنج مي‌يابد از اين رو به هر وسيله‌اي مي‌خواهد بر کشورها مسلط شود.

رابطه دوستانه با شيطان بزرگ ساده‌لوحي است

وي اضافه کرد: اين ساده لوحي است که با وجود هشدارهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در کينه ديرينه آمريکا عليه مردم ايران عده‌اي بخواهند به رابطه دوستانه با شيطان بزرگ بينديشند.
اشجري شعار مرگ بر آمريکا را نماد برائت از ظالمان و کفار خواند و افزود: اين يک شعار سياسي صرف نيست و شعار مرگ بر آمريکا نماد استکبارستيزي ملت ايران و تمام مظلومان جهان است.
وي گفت: شعار مرگ بر آمريکا نشان از زنده بودن ارزش‌هاي انقلاب و نهضت معمار کبير انقلاب اسلامي بوده و نشانه عدالت‌طلبي و مخالفت با سلطه‌جويي مستکبران عالم به‌ويژه آمريکاي جنايتکار است.
اين مسوول شعار مرگ بر آمريکا را يک فريضه و ذکر خواند و يادآور شد: معمار کبير انقلاب اسلامي در سالگرد کشتار خونين مکه فرمودند «ما نخواهيم گذاشت از کعبه و حج اين منبر بزرگي که بر بلنداي بام انسانيت است و بايد صداي مظلومان را به همه عالم منعکس سازد و آواي توحيد را طنين اندازد، صداي سازش با آمريکا و شوروي و کفر و شرک نواخته شود و از خدا مي‌خواهيم که اين قدرت را به ما ارزاني دارد که نه تنها از کعبه مسلمين حتي از کليساهاي جهان نيز ناقوس مرگ بر آمريکا و شوروي را به صدا درآوريم.»
وي تصريح کرد: تشکيک‌هايي که توسط برخي افراد در شعار مرگ بر آمريکا ايجاد مي‌شود نشان از فاصله گرفتن آن ها از راه امام خميني(ره) بوده و «مرگ بر آمريکا» اصلي‌ترين شعار مردم انقلابي ايران اسلامي است.
اشجري مرگ بر آمريکا را سنت حسنه شهيدان و تأکيد آن ها براي ادامه راه انقلاب اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: مرگ بر آمريکا يک شعار نيست بلکه يک فرهنگ و اقتدار ملت‌ها است.
وي با اشاره به اين که مرگ بر آمريکا، استقلال يک ملت برابر نظام سلطه است، اظهار کرد: اگر حضرت امام (ره) واژه شيطان بزرگ را براي آمريکا به‌کار بردند به عمق خباثت و شيطنت و توطئه‌هاي آن اشاره فرمودند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با بيان اين که آمريکا هرگز با برنامه‌ها و اقدام‌هاي خود نمي‌تواند جاي پا در ايران بيابد، خاطرنشان کرد: ملت ايران با کساني که جاده صاف‌کن آمريکا باشند، بيگانه‌اند.
وي افزود: آمريکايي‌ها دريافته‌اند که براي ورود به کشورهايي که در آن جايگاهي ندارند بايد تلاش کنند تا از طريق ديپلماسي و گفت‌وگو و ژست دوستي، افراد متمايل به خود را شناسايي کنند.

سيزده آبان تريبون ملت ايران براي ابراز تنفر از آمريکا است
به گفته اشجري، يکي از مهم‌ترين تريبون‌هايي که ملت ايران مي‌تواند تنفر باطني خود نسبت به آمريکا را نشان دهند، 13 آبان بوده که يک شاخص براي استکبارستيزي است.
وي با بيان اين که از آيات قرآن کريم آموخته‌ايم که استکبارستيزي پاياني ندارد، متذکر شد: حرکت ما در 13 آبان امسال که با ايام محرم همراه است يکي از فرصت‌هاي کم‌نظير براي نشان دادن خوي مبارزاتي حسيني و آگاهي‌بخشي زينبي ماست.
اين مسوول 13 آبان را تجلي همدلي و همزباني ملت و دولت در شعار مرگ بر آمريکا عنوان کرد و ياداور شد: در روز 13 آبان يک صدا اعلام مي‌کنيم که هنوز انقلاب بر آرمان و ارزش‌هاي الهي خود پاي مي‌فشارد.
وي گفت: ملت ايران در 13 آبان نشان مي‌دهند که قرائت برخي‌ها از مذاکرات هسته‌اي به منزله تمام شدن خصومت با آمريکا خيال خامي بيش نيست و ملت ايران هرگز با آمريکا سازش نخواهد کرد؛ زيرا آمريکا جرثومه فساد است.
اشجري تصريح کرد: کساني که به عقب‌نشيني در برابر آمريکا مي‌انديشند همان افرادي هستند که فتنه‌هاي متوالي عليه انقلاب اسلامي را تدارک ديده‌اند.
وي با بيان اين که مردم گيلان نشان مي‌دهند که صلابت آن ها در مبارزه با استکبار جهاني گسست‌ناپذير و مقتدرانه است، يادآور شد: مردم گيلان در 13 آبان امسال نشان مي‌دهند که فرزندان عاشورايي و ياران خميني کبير هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن