تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818907103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاريجاني درگذشت آيت الله خزعلي را تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵ب.ظ)
لاريجاني درگذشت آيت الله خزعلي را تسليت گفت موج-رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن تسليت درگذشت آيت الله ابوالقاسم خزعلي گفت: ايشان از شخصيت‌هاي ممتاز و برجسته انقلاب و نظام بودند که در روشنگري اهداف قيام در زمان مبارزه با حکومت ستمشاهي تلاش فراواني داشتند.
به گزارش خبرگزاري موج، در بخشي از پيام تسليت علي لاريجاني آمده است: ارتحال عالم جليل القدر، خطيب توانمند، حافظ قرآن و مبارز انقلابي حضرت آيت الله شيخ ابوالقاسم خزعلي عضو مجلس خبرگان رهبري و جامعه مدرسين حوزه علميه قم موجب تأسف و تأثر شد.
وي در اين پيام تسليت تصريح کرد: آيت الله خزعلي از شخصيت‌هاي ممتاز و برجسته انقلاب و نظام بودند که در روشنگري اهداف قيام در زمان مبارزه با حکومت ستمشاهي تلاش فراواني داشتند و در طول سال‌هاي متمادي عمر خويش همواره همراهي ارزشمند براي امام راحل و رهبري بودند.
رئيس مجلس يادآور شد: ايشان دروس ديني و حوزوي را در نزد اساتيد بزرگي چون آيت الله العظمي بروجردي، مرحوم قوچاني، آيت الله هاشم قزويني و حضرت امام خميني (ره) فرار گرفتند و اهتمام فراواني در نشر و گسترش معارف ديني داشتند. منابر آن مرحوم به ويژه در بيان مسائل سياسي، فرهنگي و اجتماعي پيش از انقلاب علاقه مندان فراواني را به خود جذب مي‌کرد که نتيجه آن اگر چه باعث به زندان رفتن و تبعيد پياپي ايشان شد اما در آگاهي بخشي انقلابيون بسيار مؤثر بود.
لاريجاني تاکيد کرد: مرحوم آقاي خزعلي در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب نيز خدمات فراواني به کشور عرضه داشتند که عضويت در شوراي تدوين قانون اساسي، شوراي نگهبان از جمله آن است.
وي، اين ضايعه را به پيشگاه حضرت بقيه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، روحانيت معزز، ملت شريف ايران و بيت مکرم حضرت آيت الله خزعلي تسليت گفت و براي آن عالم بزرگوار غفران الهي و براي بازماندگان و دوستداران صبر و اجر از درگاه خداوند مسألت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن