تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از آب‌رساني به شهر نخل تقي/ آرزوي ديرينه مردم شهر نخل تقي برآورده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
بهره‌برداري از آب‌رساني به شهر نخل تقي/ آرزوي ديرينه مردم شهر نخل تقي برآورده شد موج-عضو شوراي اسلامي شهرنخل تقي در آيين بهره‌برداري از آب‌رساني به شهر نخل تقي گفت: آرزوي ديرينه مردم شهر نخل تقي با دستور وزير نفت و پيگيري‌هاي مديرعامل منطقه ويژه پارس برآورده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بوهندي نجفي در آيين بهره‌برداري از آب‌رساني شهر نخل تقي که با حضور استاندار بوشهر، مديرعامل سازمان منطقه ويژه پارس،‌ معاونان استاندار، مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان بوشهر و مسوولان محلي شهرستان عسلويه برگزار شد، گفت: پيگيري‌هاي صورت گرفته از سوي وزير نفت و مسوولان سازمان منطقه ويژه پارس در جهت تحقق آرزوي ديرينه مردم شهر نخل تقي بوده است.
وي افزود: صميمانه از دغدغه وزارت نفت و سازمان منطقه ويژه پارس در کنار همراهي استاندار و دستگاه‌هاي اجرايي استان، نماينده مجلس شوراي اسلامي و مردم نخل تقي که سال‌ها صبوري کردند تا اين پروژه حياتي اين منطقه از ايران به سرانجام برسد تشکر و قدرداني مي‌کنيم.
عضو شوراي اسلامي شهر نخل تقي با اشاره به جزييات پيگيري اجرايي شدن اين طرح، تصريح کرد: انتقال آب سهميه‌اي به نخل تقي ميسر نبود و تا پيش از اين، با استفاده از آب سهميه‌اي منطقه ويژه پارس که به روش صنعتي توليد مي‌شد جريان زندگي در نخل تقي تداوم داشت که اين مهم با توجه جدي بيژن زنگنه، وزير نفت عملي شد و اتفاقي که شايد در نگاه نخست شدني نبود، انجام شد.
منتخب مردم شهر نخل تقي خاطرنشان کرد: اجراي تفاهم‌نامه ميان دستگاه‌هاي اجرايي در ۱۵ ماه قبل و پيگيري تحقق اين تفاهم‌نامه با همراهي فرماندار، استاندار، مقامات محلي و مسوولان صنعت نفت مستقر در منطقه ويژه پارس از اتفاقات بسيار مهمي بود که توسط شوراي اسلامي شهر نخل تقي دنبال شد و امروز شاهد بهره‌برداري از پروژه‌اي هستيم که خواست چند ساله مردم شهر نخل تقي بوده است.
نخل تقي در جنوب استان بوشهر و در محدوده منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن