تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803134848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع هسته اي نبايد باعث مناقشه درکشور شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۲۳:۴۴ب.ظ)
لاريجاني در مجمع سراسري فرماندهان سپاه پاسداران: موضوع هسته اي نبايد باعث مناقشه درکشور شود موج - رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اصل موضوع هسته اي نبايد در کشور باعث مناقشه شود؛ مسيري درحال طي شدن است و اين مي‌تواند يک پله اي براي حرکت باشد، اما اگر درگيري داخلي بوجود بيايد ضرر خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در بيست و يکمين مجمع سراسري فرماندهان و مسئولين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تبريک آغاز ماه مبارک ذي الحجه گفت: ايجاد سپاه پاسداران توسط امام (ره) از معجزات انقلاب اسلامي است که ملت ايران از برکات اين نهاد مقدس همواره بهره برده‌اند و سپاه يکي از رکن‌هاي مهم دفاعي کشور محسوب مي‌شود.
لاريجاني با بيان اينکه روحيه مجاهدت از خصوصيات پاسداران انقلاب اسلامي است افزود: سپاه از قدرت بازدارنده و هشدار دهنده در منطقه برخوردار است و نه تنها محل تکيه مردم ايران است حتي تمامي مظلومان منطقه نيز مي‌توانند به سپاه تکيه کنند.
رئيس نهاد قانون گذاري افزود: سپاه در دوران دفاع مقدس تجربيات مختلفي را به دست آورده که امروز اين تجربيات را به نسل جديد سپاه منتقل مي‌کند، موفقيت‌هاي به دست آمده مرهون رهبري امام خميني (ره) و همچنين رهبري مقام معظم رهبري است.
فرماندهان با تجربه سپاه تجربيات خود را به نسل جديد منتقل مي‌کنند
لاريجاني گفت: رفتار حساب شده سپاه انقلاب اسلامي باعث شده کاخ سفيد و پنتاگون اين هشدار را دريافت کنند که نمي‌توانند در برابر ايران غلطي بکنند.
وي ادامه داد: چندي پيش که همراه با سردار پاک پور فرمانده نيروي زميني سپاه از مرزهاي شمال غربي کشور بازديد کردم شاهد تلاش‌هاي برادران سپاهي در جاده‌هاي کوهستاني بودم، تلاش‌هاي اين برادران باعث شده که قلل مرتفعي که در دست ضد انقلاب بود امروزه در امنيت پايدار قرار بگيرد و خوشبختانه از منطقه حاج ابراهيم تا منطقه کوهستاني شاهو نيروهاي سپاه با عزت از امنيت کشور دفاع مي‌کند اين همان مجاهدت جهادي است که رهبر معظم انقلاب همواره روي آن تأکيد دارد.
رئيس نهاد قانون گذاري ادامه داد: فرماندهان با تجربه سپاه تجربيات خود را به نسل جديد منتقل مي‌کنند و آنان را مؤمن تر مي‌کنند، اين پيوند مبارکي است که مشاهده مي‌شود و نبايد فراموش شود که سپاه پاسداران هميشه در مناطق حساس نقش خود را درمسائل داخلي و منطقه اي ايفا کرده است.
لاريجاني گفت: امروز به لحاظ نظامي در جنگ نيستيم، اما نيازمند روحيه جهادي هستيم به دليل اينکه دشمن دست از شگردهاي خود برنداشته است.
لاريجاني گفت: رژيم صهيونيستي به مردم نمازگزار در مسجد الاقصي حمله مي‌کند اين کار هيچ گونه توجيهي ندارد و دشمنان بدانند ايران با همه وجود به نيروهاي مقاومت لبنان و فلسطين کمک مي‌کند تا در برابر کارهاي غير انساني صهيونيست‌ها ايستادگي کنند البته قابل تحليل است که به چه دليل رژيم صهيونيستي در اين شرايط اينگونه عمل مي‌کند اما به هر صورت نفس کار آنان وحشيانه و نوعي زورگويي جديد است.
وي ادامه داد: اينکه عنوان مي‌شود يک نوع تقسيم بندي براي ورود مسلمانان و يهوديان به مسجد الاقصي وجود داشته باشد درست نيست به طور مثال مگر مسلمانان به کليسا مي‌روند؟! اين کار صهيونيست‌ها يک زورگويي جديد و ماجراجويي است.
لاريجاني گفت: ايران ازمردم مظلوم يمن در برابر حملات وحشيانه رژيم سعودي دفاع مي‌کند و نبايد فراموش کرد قدرت ايران به دليل سلاح نيست، بلکه ايران در کنار مردم است.
وي افزود: بغض دشمنان نسبت به سپاه قدس به اين دليل است که اين نيروهاي ايثارگر در منطقه نقش آفريني مي‌کنند.
لاريجاني گفت: سپاه پاسداران مي‌تواند در شرايط فعلي بستر لازم را براي توسعه اقتصادي کشور فراهم کند و با امکاناتي که دارد در صحنه‌ها وارد شود، به طور مثال کارهايي که در قرارگاه سازندگي سپاه انجام مي‌شود از اين نمونه است.
لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: در توافق هسته اي نقاط ضعف و قوتي وجود دارد و تا آنجايي که ممکن است در مسير تصويب آن جلوي نقاط ضعف در مقام اجرا گرفته شود مخصوصاً اگر عده اي هوس کرده‌اند نفوذ در کشور پيدا کنند بايد جلوي اينگونه نفوذها گرفته شود که اين موضوع مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب است.
وي ادامه داد: اصل موضوع هسته اي نبايد در کشور باعث مناقشه شود، مسيري در حال طي شدن است و اين مي‌تواند يک پله اي براي حرکت باشد اما اگر درگيري داخلي بوجود بيايد ضرر خواهيم کرد به دليل اينکه قبلاً يک مناقشه بيروني داشتيم که اگر دقت نکنيم به يک مناقشه داخلي تبديل مي‌شود.
رييس مجلس افزود: اگر وحدت دروني در موضوع هسته اي داشته باشيم مي‌توانيم رو به جلو حرکت کنيم و تا آنجا که مي‌توانيم نقاط ضعف آن را جبران کنيم در آن صورت عامل پيش برنده اي خواهد بود.
لاريجاني با بيان نقش مهم سپاه در منطقه گفت: با فقر اطلاعاتي نمي‌توان تصميم درست گرفت، بنابراين بايد با توجه به تجربه‌هايي که در اختيار داريم از طرق مختلف اطلاعات کسب شود و در اختيار تصميم سازان قرار گرفته تا در مسير درست با تسلط اطلاعاتي بتواند بازوي درستي براي تصميم سازي در کشور باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن