تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد گاز کشور به بيش از ۶۹.۹ ميليارد مترمکعب رسيد/پيشرفت ۵۵ درصدي تعميرات اساسي پالايشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
توليد گاز کشور به بيش از ۶۹.۹ ميليارد مترمکعب رسيد/پيشرفت ۵۵ درصدي تعميرات اساسي پالايشگاه‌ها موج - توليد گاز کشور در ۵ ماه نخست امسال در حالي به بيش از ۶۹.۹ ميليارد مترمکعب رسيد که در مقايسه با توليد در مدت مشابه پارسال پنج درصد رشد نشان مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين ثمري، معاون عمليات شرکت ملي گاز ايران، اظهار کرد: شرکت‌هاي پالايش گاز در پنج ماه امسال بيش از يک ميليون و ۱۷۹ متريک تن گاز مايع (LPG) توليد کرده‌اند که اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال پيش از آن شاهد افزايش ۱۰۲ درصدي بوده است.
وي با بيان اين‌که در ۵ ماه نخست پارسال، ۵۹۹ هزار متريک تن اتان توليد شده است، افزود: اين مقدار در مدت مشابه امسال با چهار درصد افزايش به ۶۲۵ هزار متريک تن رسيده است.
ثمري يادآور شد: در بازه زماني يادشده امسال، ۳۸۸ هزار تن گوگرد و ۹.۹ ميليون مترمکعب ميعانات گازي نيز توليد شده است.
معاون عمليات شرکت ملي گاز ايران در ادامه به حجم دريافت گاز از خط پنجم سراسري اشاره کرد و گفت: شرکت پالايش گاز بيدبلند در ۵ ماه امسال بيش از يک ميليارد و ۱۳۰ ميليون مترمکعب گاز از خط پنجم سراسري دريافت کرده است.
ثمري درباره پيشرفت تعميرات اساسي امسال شرکت‌هاي پالايش گاز نيز اظهار کرد: تعميرات اساسي شرکت‌هاي پالايش گاز هم اکنون تداوم دارد و در مجموع با بيش از ۵۵ درصد پيشرفت در حال اجراست.
وي با بيان اين‌که تعميرات اساسي پالايشگاه اول مجتمع پارس جنوبي پايان يافته است، اعلام کرد: هم اکنون تعميرات اساسي شرکت‌هاي پالايش گاز فجر جم، شهيد هاشمي نژاد و پالايشگاه پنجم مجتمع پارس جنوبي در حال انجام است.
ثمري با بيان اين‌که تعميرات اساسي شرکت پالايش گاز پارسيان اوايل مهرماه آغاز مي‌شود، افزود: خوشبختانه فرايند تعميرات اساسي از برنامه تعريف شده جلوتر است و تداوم اين روند منجر به صرفه‌جويي اقتصادي مي‌شود.
به گفته معاون عمليات شرکت ملي گاز ايران، بر اساس برنامه‌ريزي تعريف شده، تعميرات اساسي شرکت‌هاي پالايش گاز براي پايداري توليد تا پيش از فصل سرما پايان مي‌يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن