تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارتومئو: مشکلات فیفا با بارسلونا را درک نمیکنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بارتومئو: مشکلات فیفا با بارسلونا را درک نمیکنم خبرگزاری پانا: رئیس باشگاه بارسلونا همچنان معتقد است که محرومیت های در نظر گرفته شده از سوی فیفا برای این باشگاه، غیرمنصفانه هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت 18:40

خبرگزاری پانا+بارمتئو

به گزارش خبرگزاری پانا، بارسلونا سال گذشته به حکم فیفا و به دلیل عدم رعایت قانون در جذب بازیکنان زیر 18 سال برای آکادمی فوتبال خود، با محرومیت یک ساله از جذب بازیکن روبرو شد. این محرومیت تا 1 ژانویه 2016 اعتبار دارد. ضمن اینکه هفته گذشته از فیفا به بارسلونا برای اخراج چند بازیکن زیر سن قانونی دیگر از مدرسه فوتبال لاماسیا اخطار داده شد. شرایط به گونه ای است که در حال حاضر برخی تیم های پایه ای این باشگاه، به تعداد یک تیم فوتبال، بازیکن در اختیار ندارند. جوزپ بارتومئو در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" بارها گفته ام که محرومیت های فیفا بر علیه ما، ظالمانه، اغراق آمیز و خارج از قاعده هستند. امیدوارم هرچه زودتر مسئولان فعلی فیفا کنار روند تا اوضاع کمی بهتر شود.
وضعیت کنونی ما غیر قابل درک است. با بازیکنان تیم های پایه ای ما به شکل غیرمنصفانه ای برخورد می شود. مشکلات فیفا با خودمان را درک نمی کنم. به عقیده من، بهترین راه برای محافظت از بازیکنان زیر سن قانونی این است که شرایط برای دنبال کردن ورزش مورد علاقه شان را فراهم کنیم." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن