تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814190541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار سربازان در مناطق مرزی اتریش/ درخواست آژانس پناهندگان سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مهاجران به اروپا استقرار سربازان در مناطق مرزی اتریش/ درخواست آژانس پناهندگان سازمان ملل

در ادامه بحران پناهجویان؛
استقرار سربازان در مناطق مرزی اتریش/ درخواست آژانس پناهندگان سازمان ملل
میترلینر گفت که اتریش این تصمیم را پس از آن گرفته که آلمان روز گذشته اعلام کرد که در مرز خود با اتریش کنترل مرزی برقرار می‌کند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز،  رینهولد میترلینر، معاون صدراعظم اتریش، گفته است که این کشور بیش از دو هزار سرباز برای کمک به بحران پناهجویان به مناطق مرزی کشور اعزام می‌کند.
  میترلینر گفت که اتریش این تصمیم را پس از آن گرفته که آلمان روز گذشته اعلام کرد که در مرز خود با اتریش کنترل مرزی برقرار می‌کند.
  دولت آلمان روز گذشته (یکشنبه ۱۳ سپتامبر) گفت که برای کنترل مرز جنوبی خود با اتریش ۲۱۰۰ نیروی پلیس ضد شورش به مرز اعزام می‌کند.
  اسلواکی و لهستان و جمهوری چک هم اعلام کردند که تدابیر امنیتی را در مرزهایشان افزایش می‌دهند.
 

  درخواست آژانس پناهندگان سازمان ملل
  آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد گفته است که کشورهای اروپایی باید فورا راه حلی "جامع" و یک برنامه "منصفانه" برای اسکان پناهجویان اعلام کنند.
  در حال حاضر هر یک از کشورهای اروپایی برای کنترل مرزهایشان برنامه‌های خاص خود را بدون هماهنگی با دیگر کشورها اعلام کرده است.
  این نهاد بین‌المللی گفته است که اتحادیه اروپا برای کنترل و ثبت‌نام پناهجویانی که وارد یونان، ایتالیا و مجارستان می شوند، باید مراکزی ایجاد کند.  


  آژانس پناهندگان با اشاره به محدودیت ها مرزی که کشورهای اروپایی اعمال کرده اند،گفته است که این قبیل اقدامات تنها بر ضرورت ایجاد راه حلی فراگیر از سوی همه کشورهای اتحادیه اروپا تاکید می‌کند.
  قرار است وزرای کشور اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه ۱۴ سپتامبر، ۲۳ شهریور) نشستی اضطراری درباره یافتن راه حلی برای بحران پناهجویان برگزار کنند.
  به گزارش بی بی سی، بحث و مذاکره درباره طرح هایی در مورد اسکان ۱۶۰ هزار پناهجو در ۲۳ کشور عضو اتحادیه اروپا از طریق سیستم سهمیه بندی اجباری ازجمله محورهای اصلی گفتگوهای وزرای کشور خواهد بود.  


  بسیاری از پناهجویان از ثبت نام در کشورهایی مثل یونان و مجارستان خودداری می کنند. آنها نگران هستند که ثبت نام در این کشورها، مانع شود که بتوانند از کشورهایی همانند آلمان درخواست پناهندگی کنند.


ژنرال جان آلن، فرمانده نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا گفته است که پایان دادن به جنگ در سوریه و عراق کلید حل موج پناهجویانی است که به سوی اروپا روان شده اند.  


  ژنرال آلن گفت که این مناقشات باید تا به حال از طریق سیاسی و در سطح جهانی حل می‌شد.
  ژنرال آلن گفت در سال گذشته پیشرفت‌هایی در جنگ علیه داعش حاصل شده اما در عین حال هشدار داد که جنگ علیه داعش جنگی طولانی خواهد بود.   121  



۲۳/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن