تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير مليت مردان کره جنوبي براي نرفتن به سربازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۶ب.ظ)
تغيير مليت مردان کره جنوبي براي نرفتن به سربازي موج - منابع خبري کره جنوبي از تغيير مليت 16 هزار نفر از مردان اين کشور طي سال هاي اخير براي نرفتن به خدمت سربازي خبر داده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، بيش از 16 هزار نفر از مردان کره جنوبي براي نرفتن به خدمت اجباري سربازي در سال هاي اخير مليت خود را تغيير داده اند.
يک نماينده مجلس کره جنوبي اعلام کرد: در مجموع 4 هزار و 386 نفر از مردان کره جنوبي در سال 2014 و 3 هزار و 470 نفر در سال 2011 مليت خود را با هدف نرفتن به خدمت اجباري سربازي تغيير داده اند.
جين سونگ جون، يکي از نمايندگان مجلس کره جنوبي اين آمار را با استناد به داده هاي منتشره توسط مقامات نظامي اين کشور به مجلس شوراي ملي کره جنوبي ارائه کرد.
جين سونگ جون ادامه داد: در هفت ماه اول سال جاري، 2 هزار و 374 نفر از مردان کره جنوبي با هدف مذکور به تغيير تابعيت خود اقدام کرده اند.
وي تصريح کرد: اکثر اين افراد به تابعيت ايالات متحده، کانادا، استراليا و نيوزيلند در آمده اند.
آمارهاي ديگري نشان مي دهد که طي سال هاي اخير، از هر 10 نفر از مقامات رده بالاي دولتي کره جنوبي 1 نفر از خدمت سربازي معاف شده است.
اين آمار نشان مي دهد که از 24 هزار و 980 مقام ارشد شاغل در سازمان هاي دولتي کره جنوبي، تنها 2 هزار و 568 نفر از آنها به خدمت سربازي رفته اند.
گفتني است؛ بر اساس قوانين همه مردان کره جنوبي که توانايي جسمي لازم را دارند بايد به مدت دو سال به خدمت اجباري سربازي در کره جنوبي در آيند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن