تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه صادرات استان سمنان مستلزم تلاش تمامی دستگاه های اجرایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توسعه صادرات استان سمنان مستلزم تلاش تمامی دستگاه های اجرایی استان‌ها > سمنان - استاندار سمنان در چهارمین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان سمنان گفت ، تمامی دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا موانع بر سر راه توسعه صادرات استان مرتفع گردد تا بتوانیم به هدف صادراتی خود برسیم.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین محمد وکیلی با تأکید بر لزوم اخذ اطلاعات دقیق صادرات از خود صادرکنندگان اظهار داشت تمام تمهیدات لازم اندیشیده شود تا صادرکنندگان استانی صادرات خود را در داخل استان اظهار کنند و اگر در این زمینه مشکلی وجود دارد برطرف شود تا اقلامی که از استان صادر می شوند داخل استان ثبت شوند.
مقام عالی استان با بیان اینکه استان سمنان از امتیازات بسیار خوبی در زمینه صادرات میوه و مشتقات کشاورزی برخوردار است افزود با توجه به اینکه بروکراسی در سمنان نسبت به جاهای دیگر خیلی کمتر است در جهت توسعه صادرات میوه و مرکبات و محصولات کشاورزی از استان باید برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.
نماینده دولت تدبیر و امید در استان با تأکید بر رعایت استاندارد و افزایش کیفیت کالاهای صادراتی از سوی صادرکنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت باید بازارهای هدف شناسایی شوند و وضعیت کشورهای همسایه و غیرهمسایه رصد و بررسی شود که چه کالاهایی مورد نیاز آنها می باشد و سهم استان در صادرات اقلام مورد نیاز این کشورها مشخص گردد.
محمد وکیلی با اشاره به این مطلب که استان سمنان از توانمندی های زیادی برخوردار است گفت متأسفانه جهت اطلاع رسانی و انعکاس این توانمندیها اقدامات موثری انجام نمیگیرد ، کتاب توانمندی های استان چاپ گردد و نمایشگاه های تبلیغاتی متنوعی برگزار گردد و تولیدکنندگان و صادرکنندگان در نمایشگاه های درون استانی و برون استانی حضور یابند و توانمندی های خود را به عرضه بگذارند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه از حضور تعدادی واحدهای تولیدی در نمایشگاه های بین المللی خبر داد و گفت واحدهای تولید کننده و صادر کننده در راستای اقدامات تبلیغاتی سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند.
بهروز اسودی گفت برگزاری این جلسات با هدف بررسی مسایل و مشکلات صادرات استان تشکیل و در هر نشست از صادرکنندگان فعال دعوت تا با بیان مشکلات ، موانع صادراتی استان را قدم به قدم مرتفع نماییم.
وی در ادامه ضمن بیان توضیحاتی درخصوص مصوبات جلسه قبل افزود با توجه به اظهار بخش قابل توجهی از صادرات استان در سایر مبادی گمرکی کشور و عدم درج آمار این بخش از صادرات استان در گزارشات استانی منتشره ، درخواست ایجاد امکان دسترسی به آمار کالاهای صادراتی تولیدی استان به گمرک ایران منعکس گردید.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت مشکل بالا بودن هزینه حمل ترکیبی ریلی و اخذ مالیات بر ارزش افزوده از کرایه های حمل ریلی بررسی و تصمیمات لازم بمنظور رفع آن به تفکیک دو سطح استانی و ملی اخذ گردید

کلید واژه ها: استان سمنان -




دوشنبه 23 شهریور 1394 - 14:55:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن