تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مشارکت بسيج سازندگي در اجراي طرح هاي توسعه روستايي استقبال مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۷ب.ظ)
معاون عمراني استانداري: از مشارکت بسيج سازندگي در اجراي طرح هاي توسعه روستايي استقبال مي کنيم موج - کرمانشاه - معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در نشست مشترک بخشداران و بسيج سازندگي سپاه نبي اکرم (ص) استان گفت: از مشارکت بسيج سازندگي در اجراي طرح هاي توسعه روستايي استقبال مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مجتبي نيک کردار در اين نشست مشترک افزود: بسيج سازندگي داراي ظرفيت هاي مهم و ويژه اي است که همواره در راستاي رفع محروميت ها و توسعه عمراني روستاها پيشگام بوده است.
وي گفت: مديريت ارشد استان کرمانشاه با برنامه ريزي کامل خواستار هماهنگي و همکاري ساير دستگاه ها در کنار بسيج سازندگي جهت اجراي طرح ها در روستاها مي باشد.
نيک کردار در ادامه اين نشست از بخشداران خواست که نظارت فني و دقيق بر اجراي پروژه هاي عمراني در روستاها را جدي بگيرند و دستگاه هاي اجرايي مرتبط در زمينه طرح ها را ملزم به اجراي دقيق و مهندسي پروژه ها کنند.
همچنين در اين نشست منصور فتاحي، مسوول بسيج سازندگي استان، اضافه کرد: بسيج سازندگي به صورت کامل آمادگي همکاري در اجراي پروژه هاي توسعه روستاها را دارد و از بخشداران انتظار مي رود که پروژه هايي را به بسيج معرفي کنند که بخش عمده اي از مشکلات مردم روستاها را حل کند.
فتاحي همچنين تصريح کرد: از بخشداران مي خواهيم که در زمينه اجراي اين پروژه ها مشارکت هاي مردمي را هم ناديده نگيرند و به صورت خود جوش از مشارکت هاي مردم روستاها استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن