تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804495841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث پايگاه قهرماني فوتبال ساحلي كشور در منطقه آزاد انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
کفاشيان خبر داد: احداث پايگاه قهرماني فوتبال ساحلي كشور در منطقه آزاد انزلي موج-انزلي-رئيس فدراسيون فوتبال در ديدار با مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي از ايجاد پايگاه قهرماني فوتبال ساحلي کشور در اين منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي علي کفاشيان در اين نشست منطقه آزاد انزلي را فضاي مناسبي براي برگزاري مسابقات بين المللي عنوان کرد و افزود: با توجه به فعاليت هاي مناسب اين سازمان در راستاي توسعه ورزش هاي ساحلي و همچنين ظرفيت هاي موجود در فوتبال استان گيلان و منطقه، همکاري هاي لازم براي ايجاد پايگاه قهرماني فوتبال ساحلي در منطقه آزاد انزلي را انجام خواهيم داد.
وي ضمن ارائه پيشنهاد برگزاري مسابقات بين المللي جام فوتبال ساحلي کشورهاي حاشيه درياي کاسپين در اين منطقه تاکيد کرد: با توجه به ظرفيت بالاي فوتبال ساحلي ايران در جهان و همچنين استعداد هاي فراوان و اقليم مناسب اين استان در اين رشته منطقه آزاد انزلي مي تواند به کانون فعال فوتبال ساحلي در کشور تبديل شود.
کفاشيان در ادامه از برگزاري اردوهاي تيم هاي ملي فوتبال در مجموعه ورزشي زنده ياد قايقران اين منطقه و هم چنين گنجاندن مسابقات فوتبال ساحلي جام منطقه آزاد انزلي در تقويم رسمي فدراسيون فوتبال استقبال کرد.
توسعه زيرساخت هاي ورزشي منطقه
مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي با اشاره به تلاشهاي يک ساله اخير اين سازمان در حوزه توسعه زيرساخت هاي ورزشي گفت : ايجاد زيرساخت هاي ورزشي از موارد مغفول مانده در طرح هاي توسعه اي منطقه بود.
رضا مسرور در جريان اين ديدار با حضور مسعود رهنما مدير کل ورزش و جوانان گيلان و الماس خاله رييس هيات فوتبال گيلان اظهار کرد خوشبختانه در يک سال اخير توانستيم مجموعه ورزشهاي ساحلي اين منطقه را به نام سيروس قايقران کاپيتان گيلاني تيم ملي فوتبال و باشگاه ملوان در سايت ورزشي منطقه احداث نماييم.
وي خاطرنشان کرد: اين مجموعه ورزشي مجهز به زمين فوتبال و واليبال ساحلي با استانداردهاي لازم و مرکز ورزش هاي آبي همچون جت اسکي و آموزش غواصي ظرفيت مناسبي براي همکاري هاي مشترک اين سازمان و فدراسيون فوتبال است.
مسرور با بيان اين که حمايت از ورزش موجبات کاهش ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي را فراهم مي کند افزود: منطقه آزاد انزلي در سال جاري ميزباني مسابقات فوتبال ساحلي ليگ برتر، واليبال ساحلي قهرماني کشور، جت اسکي قهرماني کشور و مسابقات مختلف ورزشي از جمله هندبال و کشتي ساحلي را بر عهده داشته است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي با اعلام آمادگي براي احداث زيرساخت هاي ورزشي جديد و استاندارد در اين منطقه ادامه داد: با توجه به استعدادهاي سرشار ورزشکاران گيلاني در رشته هاي ساحلي و دريايي و حمايت تماشگران از اين رشته ها در سطح استان از ميزباني مسابقات قاره اي و جهاني فوتبال ساحلي استقبال مي کنيم.
وي تاکيد کرد: معتقديم برگزاري مسابقات چند جانبه بين المللي و بازي هاي دوستانه ملي در گسترش ورزشهاي ساحلي و آبي در کشور موثر است.
در پايان اين ديدار مقرر شد تفاهم نامه اي براي حمايت از توسعه فوتبال ساحلي بين سازمان منطقه آزاد انزلي و فدراسيون فوتبال منعقد شود.
منطقه آزاد انزلي تنها منطقه آزاد ايران در حاشيه درياي خزر است؛ کشورهاي حاشيه درياي خزر، ترکيه و کشورهاي حاشيه خليج فارس و آسياي جنوب شرقي عمده بازارهاي صادرات و واردات محصولات از طريق منطقه آزاد انزلي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن