تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش فلسطینیان به اهتزاز پرچم کشورشان در سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: واکنش فلسطینیان به اهتزاز پرچم کشورشان در سازمان ملل


فلسطینیان، تصویب طرح اهتزاز پرچم فلسطین در سازمان ملل را یک پیروزی بر شمردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فلسطینیان، شهروندان فلسطینی، موافقت بیش از یکصد و پانزده کشور در سازمان ملل با اهتزاز پرچم فلسطین دراین سازمان را، با وجود مخالفت  آمریکا و رژیم صهیونیستی ، دستاوردی بزرگ برای فلسطینیان می دانند که در سایه خون شهدا و رنج مجروحان و اسیران حاصل شده است .
نبیل شعث، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درباره این موضوع گفت: از میان این فلسطینیان کسانی بودند که از تیر برق بالا می رفتند تا پرچم فلسطین را به اهتزاز دربیاورند ، این پرچم همچنین علامت انقلاب فلسطینی و نیز علامت انقلاب عربی در مقابله با اشغالگری انگلیس و فرانسه با سرزمین عربی ما بوده است و بنابراین، نماد بزرگی است  و برای به اهتزاز در آمدنش فداکاری ها  کرده و قربانیان زیادی دادیم، این یک پیروزی است.
80  کشور در سازمان ملل با به اهتزاز در آمدن پرچم فلسطین مخالفت کردند و در این میان رژیم صهیونیستی نیز تلاش می کند تا با نامشروع جلوه دادن حضور فلسطینیان ، آنها را به اقامت موقت  درسرزمینشان  وادار کند .

ناصیف المعلم، نویسنده و تحلیلگر سیاسی با اشاره به اهتزار پرچم کشور فلسطین در سازمان ملل گفت: ملت فلسطین باید به این مسئله افتخار کند که  کشورهای زیادی از اعضای سازمان ملل از ما در این امر حمایت کردند ، اما از دید من مهم است که چگونه از این پذیرش ، به نفع مسئله فلسطین  استفاده کنیم و  با ارتقای سیاست هایمان در خصوص فلسطین و سازمان ملل مسئله باقی ماندن به عنوان کشور عضو ناظر سازمان ملل را تحکیم بخشیم. 
 فلسطینیان با اهدای خون و جان خود این پرچم  مقدس را که نماد فلسطین است بر فراز سازمان ملل ، رسمی ترین موسسه  بین المللی به اهتزاز در می آوردند و لرزه بر اندام اشغالگران می اندازند .
 


یک شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن