تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرفه‌جويي ۲۰۰ ميلياردي با تعمير واحد A تأسيسات تقويت فشار گاز شهيد يوسفي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۲۹ب.ظ)
صرفه‌جويي ۲۰۰ ميلياردي با تعمير واحد A تأسيسات تقويت فشار گاز شهيد يوسفي موج-تعميرات اساسي واحد A تاسيسات تقويت فشار گاز شهيد يوسفي در منطقه يک عمليات انتقال گاز با ٢٠٠ ميليارد صرفه جويي، يک ماه زودتر از برنامه تعريف شده به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين کوتکي، مدير منطقه يک عمليات انتقال گاز گفت: با توجه به نگهداري، حفظ و صيانت از تأسيسات منطقه، تعميرات به عنوان يک ابزار بسيار مهم و کارآمد در تأسيسات بشمار مي‌رود.
عبدالحسين کوتکي افزود: واحد تعميرات اساسي مکانيک ضربه‌اي در راستاي تحقق اهداف سازمان با افزايش بهره‌وري، اثربخشي و کارايي تجهيزات و کاهش نرخ استهلاک با توجه به قدمت آن‌ها طبق برنامه زمان‌بندي اقدام به تعميرات اساسي يک واحد «انجين کلارک» کرد.
وي يادآور شد: باوجود تنگناها و محدوديت‌هاي موجود و همچنين عدم وجود قطعات يدکي در منطقه، نيروهاي متخصص تعميرات اساسي با کمک توانمندي شرکت‌هاي داخلي براي بازسازي قسمتي از قطعات، توانستند تعميرات اين واحد را يک ماه زودتر از موعد مقرر (برنامه زمان‌بندي) به پايان رسانده و باعث جلوگيري از هدر رفت گاز شوند.
کوتکي ضمن تشکر از کارکنان واحد تعميرات اساسي(مکانيک ضربه‌اي) گفت: تعميرات يادشده با هشت هزار و ۶۰ نفر-ساعت کار در شرايط فوق‌العاده سخت آب و هوايي حاکم بر منطقه انجام شد که در اين امر در مجموع و طبق نظرات کارشناسي در حدود ۲۰۰ ميليارد ريال صرفه‌جويي (با توجه به تعميرات انجام شده زودتر از موعد مقرر) براي اين منطقه عملياتي در بر داشته که اين رقم در سال‌هاي گذشته کم‌سابقه و بي‌نظير بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن