تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805132816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

•    جراحی بینی                                                  •    جراحی گوش
•    لیفتینگ صورت                                               •    خط خنده عمیق
•    بلفاروپلاستی                                                 •    گونه
•    چانه                                                               •    ترمیم اسکار با استفاده از اتصال کننده بافتی
•    لیپوساکشن                                                   •    بزرگ کردن سینه
•    کوچک کردن سینه                                          •    جراحی شکم


 
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



 
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی


رینوپلاستی (تغییر شکل بینی)، این عمل برای زیباتر کردن شکل بینی، و ایجاد هارمونی بین بینی و سایر اعضای صورت، ضمن حفظ عملکرد اصلی بینی بکار می رود. از آنجائیکه بینی برجسته ترین عضو صورت می باشد، اندازه و شکل بینی تأثیر زیادی روی ظاهر افراد دارد. برخی بیماران می خواهند که بینی شان کشیده باشد. عده ای دیگر می خواهند که سوراخ های بینی را باریکتر کنند، برخی دیگر می گویند که نوک بینی شان با صورتشان فاصله دارد. از آنجائیکه نوک بینی با افزایش سن حالت اصلی خود را از دست می دهد، اکثر بیماران می خواهند بدانند که رینوپلاستی چگونه می تواند به فرد ظاهری جوانگونه بدهد. ممکن است اینگونه تصور شود که یک جراحی پلاستیک تنها توسط خانمهامورد استفاده قرار می گیرد، ولی مردها در فضای رقابتی بصورت فزاینده ای تقاضای انجام عمل های جوان سازی را دارند چرا که ظاهر جوانتر نشان دهنده انرژی درونی بیشتر است. بحث و گفتگو راجع به رینوپلاستی با نگاه کردن به عکس های قبل و بعد از عمل جراحی شروع می شود، به این ترتیب بیمار بوسیله عکس ها متوجه می شود که بعد از عمل چه تغییری خواهد کرد. همانطور که در عکس ها نیز دیده می شود، بیماران می خواهند که یک رینوپلاستی را با جراحی کشیدن ابرو ادغام کنند تا خطوط اخم بین چشم ها از بین برود یابا بلفاروپلاستی بصورت همزمان انجام دهند تا کیسه های زیر چشم ها درمان شوند. بزرگ کردن چانه، گونه، اتوپلاستی، جراحی لب و کشیدن صورت را نیز می توان با این عمل انجام داد. اغلب بیماران به دنبال اطلاعاتی پیرامون صاف کردن چروک های سطحی پوست از طریق پیل شیمیایی، جراحی لیزری یا روش های صاف سازی مشابهی می باشند.



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی


 این عمل جراحی که ما حصل آن کوچک کردن شکم و حذف چربی اضافی آن است طی آن چربی وپوست اضافه از بالا وپایین برداشته شده و ظاهر برآمده شکم اصلاح می شود.از نکات مهم قابل ذکر ایجاد اسکارهای وسیع روی پوست بدن است که برای برداشتن وترمیم آنها احتیاج قطعی به جراحی پیدا می شود.وسعت این اسکارها می تواند از یک سمت لگن تا سمت دیگر آن باشد.
این عمل ظاهر شما را بهبود داده و باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.
 
چه کسی بهترین کاندید برای این عمل جراحی است؟
بهترین کاندید برای این عمل افرادی هستند که شکم های بزرگ و پر چربی دارند که پوست آن آویزان است و با رژیم غذایی یا برنامه منظم ورزشی لاغر نمی شوند ولی در عین حال دیگر قسمت های دیگر بدن آنها متناسب است ، این جراحی به ویژه یرای خانمهایی که حاملگی های متعدد داشته اند وپوست شکمشان دچار کشش شده و از طرفی عضلات شکمشان موقعیت طبیعی خود را از دست داده توصیه می شود ، این عمل جراحی همین طور برای افراد پیری که خاصیت ارتجاعی پوستشان را از دست داده اند ودچارچاقی ولاغریهای مکرر شده اند  نیز توصیه می شود. از طرفی افرادی که تصمیم به کاهش وزن شدید دارند ویا خانمهایی که قصد بار دار شدن دارند نباید از این عمل جراحی استفاده کنند که توجیه آن نیز این است که در طی این عمل جراحی عضلات راست شکم کنار یکدیگر فیکس می شود ولی در طی حاملگی ودر نتیجه رشد جنین این عضلات از هم دور شده وشکم باز به وضعیت قبل از آبدومینوپلاستی بر می گردد.
 
تکنیک عمل
عمل آبدومینوپلاستی کامل می تواند 2 تا 5 ساعت طول بکشد ولی عمل آبدومینوپلاستی جزئی که فقط نواحی زیر ناف را تخلیه می کنند ، 1 تا 2 ساعت به طول خواهد انجامید ، پس در هر صورت طول مدت عمل به وسعت عمل جراحی بستگی دارد.در این عمل جراحی یک برش طولی از استخوان لگن یک طرف تا استخوان لگن طرف مقابل ایجاد می شود ، این خط برش بالای ناحیه تناسلی ایجاد می شود و سپس با یک برش گرد در اطراف ناف پوست آزاد شده و در نهایت پوست دیواره شکم در زیر ناحیه خط دنده ها جدا می شود. فلپ پوستی بزرگ از دیواره شکم جدا می شود تا عضلات طولی نمایان شود ، سپس عضلات را به هم نزدیک کرده و در کنار هم توسط بخیه فیکس می کنم ، این مرحله از عمل جراحی باعث باریک شدن کمر می شود وسپس اضافات پوست جدا شده و ما بقی آن به دیواره شکم بخیه می شود ودر نهایت یک محل جدید برای سوراخ ناف تعیین می شود و یک لوله که فضای زیر پوست را به بیرون ارتباط می دهد ، برای خروج ترشحات کار گذاشته می شود.
در یک آبدومینوپلاستی جزئی فقط پوست بین خط برش پایینی و ناف جدا شده و پایین کشیده می شود ، اضافات آن برداشته شده و مابقی بخیه می شود.



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی


 
تعریف:
برداشتن چربی های مقاوم به رژیم و ورزش در بدن با استفاده از لوله های ظریف و دستگاه ساکشن.
محل های ساکشن شامل: چانه، گونه ها، گردن، بازوها، بالای سینه ها، شکم، باسن، ران ها، زانوها، ساق پا و قوزک (مچ پا) می باشند.
 
مدت زمان عمل:
1 تا 2 ساعت یا بیشتر
 
اثرات جانبی:
درد و تورم و کبودی و سفتی به همراه ترشح مایع چند روزه از محل های سوراخ های ساکشن.
 
بهبودی:
بازگشت به کار: بعد از 1 تا 2 هفته.
فعالیت شدید: بعد از 2 تا 4 هفته.
ممکن است بهبودی کبودی و ورم 6 ماه یا بیشتر طول بکشد.
 
نتایج:
دائمی در صورتی که رژیم غذایی و ورزش رعایت شود.
 
تکنیک عمل:
جراح، برش های کوچک در پوست در نواحی نزدیک چربی ایجاد می کند و یک لوله دراز توخالی (به نام کانولا) که بافت چربی را به خارج می کشد را در آن قرار می دهد.
 
شرایط بیمار:
سرپایی یا بستری موقت.
 
بیهوشی:
عمومی
موضعی
اپیدورال

 
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



 در این جراحی توسط جاگذاری پروتز اندازه سینه ها بزرگ می شود ، این جراحی می تواند کاهش حجمی که بر اثر حاملگی بوجود می آید را تصحیح کند. همچنین با این جراحی می توان اندازه حجم دو سینه را یکسان کرد . در این جراحی معمولا از پروتزی استفاده می شود که توسط سالین پر می شود.
 
عوارض
درد موقت و تورم.
 
دوران نقاهت
بیمار بعد از 3 تا 7 روز می تواند به کار بازگردد. کارهای سنگین تر را می توانید از 2 تا 3 هفته بعد از عمل شروع کنید تورم و کبودی از 3 تا 6 ماه باقی می ماند.
 
تکنیک و روش عمل
برای مخفی کردن محل برش اپلیمنت از شکافی که در زیر بغل ایجاد می شود و یا از برشی که دور نوک سینه و یا شکافی در پا یین سینه محلی که پستان به سینه می چسبد جاگذاری می شود.

 
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



 پستانهای خیلی بزرگ علاوه بر ظاهر نا مناسبشان که تاثیر منفی در اعتماد به نفس شخص دارد مشکلات دیگری نیز برای خانمها ایجاد می کند که این مشکلات شامل : پشت درد ، گردن درد ، مشکلات منفی عدم توانایی شرکت در فعالیتهای ورزشی ، می باشد. در عمل جراحی کوچک کردن پستان با برداشتن چربی و بافت غدها و پوست از سینه ،آنها را کوچکتر ، سبکتر ،سفت تر می کنند.همچنین در این عمل می توان  هاله نوک پستان را که تیره تر است کوچکتر کرد.
 
دوران نقاهت
بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد تا سینه ها شکل نهایی خود را بدست آورند. تورم و کبودی در چند روز بعد از عمل از بین می رود. بیمار 3 تا 4 هفته نباید جسم سنگینی را بردارد یا هول بدهد. بیمار بعد از 2 هفته می تواند به کار و فعالیتهای اجتماعی برگردد.
 
نتایج
نتایج دائمی است.
 
تکنیک و روش عمل
در این عمل با روش جدید دو برش بر روی سینه انجام می گردد. یک برش دور هاله اطراف نوک پستان که تیره تر است انجام می شود و برش دیگر به طور عمودی از هاله دور نوک پستان تا چین زیر پستان انجام می گیرد.
 
نوع بیهوشی
بیهوشی عمومی


دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



 در این جراحی با برداشتن پوست اضافی سینه ها و تغییر دادن محل نوک پستان، سینه ها بالا کشیده می شود. علاوه بر آن در جراحی لیفتینگ می توان سایز هاله اطراف پستانی را تغییر داد، در خانمهایی که سینه های کوچکی دارند و یا اینکه دچار افتادگی بعد از حاملگی شده اند، می توان عمل لیفتینگ سینه ها را همراه با کار گذاری ایمپلنت انجام داد.
 
طول عمل
این عمل 1 تا 3 ساعت طول می کشد.
 
طول دوره نقاهت
زمان برگشت به کار یک هفته خواهد بود و انجام فعالیتهای شدید بعد از یک ماه مقدور است ، برای محو سازی اسکارها می توان بعد از یک سال آنها را برداشت.
 
تکنیک عمل
ابتدا یک محل جدید برای نوک سینه ها تعیین می شود و پوست سینه ها از محلی که باید برداشته شود برش داده می شود ، سینه ها بالا کشیده می شود و پوست اضافی آن برداشته می شود ولی در کسانی که سینه های کوچکتری دارند ، نیاز کمتری به برش های وسیع دارند.
 
مدت زمان بستری
معمولا این عمل به صورت سرپائی انجام می شود و نیاز به بستری کردن بیمار وجود ندارد ولی بعضی بیماران جهت مراقبت های بیشتر  باید بستری شوند.
 
نوع بیهوشی
از بی حسی موضعی همراه با مسکن  ضد درد استفاده می کنند البته از روش جراحی عمومی هم استفاده می شود.

 
دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی



 در این جراحی سینه هایی که به علت سرطان بر داشته شده اند بازسازی می شوند. این عمل کمک می کند که سینه های یک خانم هنگام پوشیدن سینه بند ظاهر خوب و متقارنی داشته باشد. بیمار بعد از این عمل نیازی به پروتزهای خارجی ندارد.
 
دوران نقاهت
ممکن است بهبود یک عمل جراحی ترکیبی بر داشت و ساخت سینه 6 هفته طول بکشد خیلی از اسکارها( محل زخم ) کم رنگ می شوند.
 
نتایج عمل
معمولا نتایج دایمی است ولی نیاز به پیگیری دارد.  
 
تکنیکهای عمل
از چندین روش استفاده می شود که در نوع ساده از پروتزهای سینه استفاده می شود ولی در انواع دیگر این جراحی از بافت های طبیعی شامل شکم (فلپ TRAM) و فلپ لاتیسموس دورسی یا فلپ شکمی استفاده می شود.
 
نوع بیهوشی
از بی حسی موضعی همراه با مسکنضد درد استفاده می کنند البته از روش جراحی عمومی هم استفاده می شود.


دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
جردن، تقاطع میرداماد، روبروی بانک تجارت، مرکز جراحی آلفا، طبقه دوم

دکتر شاپوری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
88793354 - 88202682- 88202683

ساعت پذیرش: شنبه تا چهارشنبه 2 تا 7 بعدازظهر
پنج شنبه و جمعه تعطیل

www.drshapoori.com







تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن