تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803377402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساله آمريکا با ايران، مساله هسته‌اي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
سردار نقدي: مساله آمريکا با ايران، مساله هسته‌اي نيست موج-سردار نقدي گفت: اگر مساله آمريکا با ايران بر سر موضوع هسته‌اي بود بايد بعد از توافق لحن آنان با ما تغيير مي‌کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست صاحب نظران اقتصادي با موضوع اقتصاد مقاومتي که در پادگان شهيد برونسي برگزار شد، اظهار کرد: اگر غربي‌ها وارد اقتصاد ايران شوند اقتصاد مصرفي را ارائه خواهند کرد نه اقتصاد توليدي و شروع به ساخت مراکز خريد مي‌کنند و هرگز براي راه اندازي صنايع و توسعه علم تلاش نخواهند کرد، بلکه هدف آن‌ها پارو کردن پول و سرمايه ما و ترويج فرهنگ فساد و سبک زندگي غربي است.
وي با اشاره به اين که اگر آن‌ها را تحت فشار نيز قرار دهيم تکنولوژي قديمي خود را به ما خواهند داد و نه فناوري روزشان، ادامه داد: نمونه بارز آن را مي‌توانيم در سرنوشت غم انگيز صنعت وابسته خودرو سازي شاهد باشيم که پس از ۵۰ سال هنوز به هيچ وجه توان رقابت با قدرت‌هاي خارجي را ندارد و با کوچيکترين تنش متوقف مي‌شود و زمين مي‌خورد و اين مايه عبرت است و اين نتيجه يک اقتصاد عاريتي است.
نقدي با اشاره به آثار اقتصاد مقاومتي گفت: امروزه وقتي شما به صنعت هوايي کشور نگاه مي‌کنيد مي‌بينيد که از زيرسطح تا ماورا جو انواع تسليحات و تجهيزات را در داخل مي‌سازيم و خودمان در اغلب موارد حتي به مرحله طراحي رسيده‌ايم و دليل آن اين است که تحريم بوديم و اراده کرديم که در مقابل آن‌ها مقاومت کنيم و ظرفيت‌هاي داخلي را فعال نماييم و اين از ثمرات اقتصاد مقاومتي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با مقايسه اقتصاد مقاومتي و عاريتي در بخش کشاورزي بيان کرد: اقتصاد عاريتي سياست نکاشت را توصيه و دنبال مي‌کند و خواستار توقف توسعه کشاورزي است اين در حالي است که از ديدگاه اقتصاد مقاومتي امنيت قضايي نه تنها در جهت بهبود معيشت مردم بلکه در استقلال کشور و امنيت ملي تأثير جدي دارد و در غلبه بر بحران کم آبي نيز راه حل‌هايي مانند مکانيزه کردن آبياري، سيماني کردن نهرهاي آب و... وجود دارد و نبايد به بهانه کم آبي کشاورزي را تضعيف کنيم.
وي ادامه داد: با يک اقتصاد به عاريت گرفته شده ما شاهد بروز و تظاهر به اشرافي گري و احيا کاخ‌ها و اماکن شاهانه و بي بند و باري و ترويج رفاه طلبي خواهيم بود.
نقدي در خصوص اقتصاد در مناطق آزاد خاطرنشان کرد: با اقتصاد عاريتي اين مناطق بايد تبديل به بازارهاي فروش انواع کالاهاي مصرفي وارداتي شوند و فرصتي را براي گردشگري فاسد و حذف مقررات ديني ايجاد کنند و اين در صورتي است که در اقتصاد مقاومتي مناطق آزاد مانند ساير نقاط مشابه آن‌ها در دنيا از فرصت حذف عوارض گمرک مواد اوليه صنايع و حذف عوارض صادرات در راستاي جذب سرمايه بهره مي‌برند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با بيان ساير برتري‌هاي اقتصاد مقاومتي افزود: اين اقتصاد اقتصادي مولد، درون زا، پيشرو و برون گرا است.
وي در خصوص مجلس نمايندگان آمريکا تصريح کرد:خواسته‌هاي آن‌ها با اهداف ما فاصله بسيار زيادي دارد و زياده‌خواهي‌هايشان همچنان ادامه دارد.
نقدي گفت: اگر مساله آمريکايي‌ها با ايران بر سر مسائل هسته‌اي بود مي‌بايستي بعد از اين که مذاکرات به نتايج اوليه رسيد و يک تفاهم نامه نوشته شد لحن آن‌ها تغيير مي‌کرد و خوشحال مي‌شدند، بالاخره از چنين مساله‌اي که دغدغه آن‌ها بوده به نتيجه رسيده‌اند و از آن پس بايد با لحن دوستانه‌تري صحبت مي‌کردند اما نشان دادند که مساله، مساله هسته‌اي نيست و حتي بعد از تفاهم اگر تا ديروز هر دو سه ماه ما را تهديد مي‌کردند در حال حاضر روزي دو سه بار ما را تهديد نظامي مي‌کنند و اين اثري در اراده‌ ما نخواهد داشت، اما بايد عبرت کساني باشد که فکر مي‌کنند مساله آمريکا هسته‌اي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن