تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803137606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مسابقات انتخابي ژاپن در سال ۹۵ سهميه المپيک را کسب مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
در مسابقات انتخابي ژاپن در سال ۹۵ سهميه المپيک را کسب مي کنيم موج-رئيس فدارسيون واليبال ضمن ابراز رضايت از عملکرد تيم ملي در جام جهاني ژاپن گفت: شانس کسب سهميه در جام جهاني فقط ۲۰ درصد است که ما نيز شانس زيادي نداريم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا داورزني در پايان نشست روساي فدراسيون‌هاي ورزشي با وزير ورزش و جوانان که شامگاه شنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، درباره عملکرد تيم ملي واليبال در جام جهاني ۲۰۱۵ اظهار داشت: عملکرد تيم به جز بازي اول مقابل آرژانتين عالي بود. به جدال با آرژانتين نيز بايد از جنبه رواني نگاه کرد نه فني.
وي با بيان اين که واليبال ما در بين ۱۰ تيم برتر جهان است و آرژانتين نيز ۳، ۴رتبه بالاتر از ايران قرار دارد، ادامه داد: عملکرد تيم ملي مقابل لهستان خوب بود؛ نمي‌گويم عالي اما خوب بود. به هر حال تيم ايران هنوز هفت مسابقه ديگر پيش‌رو دارد. تيم ملي ايران تا به امروز عملکرد خوبي داشته و اميدوارم بازي به بازي نيز بهتر شود و مقابل روسيه عملکرد قابل قبولي داشته باشد.
داورزني تصريح کرد: واليبال ايران در جام جهاني ۲۰۱۱ با مربيگري ولاسکو در بين دوازده تيم شرکت کننده در اين رقابت‎ها نهم شد. در اين دوره نيز پيش‌بيني کرده‌ايم که بين ۵ – ۴ تيم اول قرار بگيريم. البته بايد بگويم براي ما مهم است که بين ۵ تيم برتر قرار بگيريم چون اين مسئله در رنکينگ جهاني نيز تاثير گذار است.
رئيس فدراسيون واليبال درباره کسب سهميه المپيک گفت: از قبل نيز گفته بوديم که شانس کسب سهميه در جام جهاني فقط ۲۰ درصد است که ما نيز شانس زيادي نداريم. با اين حال تمرکز ما روي مسابقات انتخابي در ژاپن است که ارديبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد. در آن مسابقات شانس بالايي براي کسب سهميه المپيک ۲۰۱۶ ريو داريم.
داورزني با اشاره به مصدوميت شهرام محمودي يادآور شد: محمودي يکي از بهترين بازيکنان تيم است که وي را در همان بازي اول از دست داديم که باعث شد در ديدارهاي بعدي فقط با يک پشت خط‌زن بازي کنيم. اميدوارم محمودي بتواند به ديدار با آمريکا و ايتاليا برسد.
وي در پاسخ به اين پرسش که «آيا انتظارات بالا از تيم ملي واليبال باعث ايجاد استرس در تيم و شکست نمي‌شود؟»، گفت: بايد به عملکرد نهايي تيم نگاه کنيم. اين که چه آرزويي داريم يک بحث ديگر است. رشد واليبال ايران با يک شيب مثبت است که بايد اين روند ادامه داشته باشد. ما نمي‌توانيم از عنوان نهمي دوره قبل به يکباره قهرمان شويم. در اين دوره از جام جهاني با تيم‌هايي بازي داريم که قهرمان المپيک و جهان هستند. در چنين شرايطي بايد رتبه خودمان را بهتر کنيم.
رئيس فدراسيون واليبال در پايان خاطرنشان کرد: تلاش ما اين است که جايگاه ايران در رنکينگ جهاني به ۷ يا ۸ برسد. ضمن اينکه بايد به مردم بگويم که نگران کسب سهميه المپيک نباشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن