تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806597605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: دلیلی ندارد که بخواهم استعفا بدهم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تاج: دلیلی ندارد که بخواهم استعفا بدهم




رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: دلیلی ندارد که بخواهم استعفا بدهم.





نسیم: رئیس سازمان لیگ ادعا می‌کند که هنوز معلوم نیست که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از چه کسی حمایت خواهد کرد. مهدی تاج گفت که احتمال دارد حتی برای ریاست سازمان لیگ هم کاندیدا نشود ولی در این 5 ماه باقی مانده تا انتخابات با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. متن گفتگو با مهدی تاج را در زیر بخوانید:

آقای تاج در حالی که چند ماه تا انتخاب فدراسیون فوتبال زمان باقی نمانده است، خیلی‌ها می‌گویند شما قرار است برای ریاست محمود اسلامیان در فدراسیون فوتبال با او اعتلاف کنید. این موضوع را تایید می‌کنید؟

باور کنید آقای اسلامیان حرفی به من نزده است. وقتی هم که حرفی نزده نمی‌شود از حالا پیش داوری کرد. اگر آقای اسلامیان بخواهد کاندیدا بشود این موضوعی است که باید خودش در مورد آن پاسخ بدهد چون او حداقل با من هماهنگ نکرده است. باید تا انتخابات صبر کنیم و بینیم که چه اتاقی می‌افتد چون الان تا انتخابات زمان زیادی مانده است و هنوز چیزی مشخص نیست.

ولی 5 ماه تا انتخابات فدراسیون فوتبال بیشتر زمان باقی نمانده است و تقریبا تمام کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند، فعالیت خود را شروع کرده اند. شما از اسلامیان حمایت نمی‌کنید؟

جواب دادن به سوال شما سخت است و نمی‌شود راحت در مورد آن صحبت کرد. به هرحال الان زمان زیادی تا انتخابات باقی مانده است و هنوز بسترهای انتخاباتی  فراهم نشده است. به همین دلیل حرفه‌ای نیست که بگویم از یک شخص حمایت می‌کنم یا نمی‌کنم. باید ببینیم چه کسانی می‌خواهند برای پست ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا بشوند و بعد راحت‌تر می‌توانیم در این باره اظهار نظر کنیم.

اما همین شایعات کم و بیش در مورد خودتان هم وجود دارد. آیا شما نمی‌خواهید برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنید؟

شما من را به خوبی می‌شناسید و می‎دانید که اگر حرفی بزنم حتما روی آن می‌ایستم. 4 سال پیش در چنین زمان هایی از من سوال شد که آیا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می کنم یا نه که بنده اعلام کردم من برای هیچ پستی ثبت نام نمی‌کنم که خودتان هم دیدید که همین کار را کردم. حالا هم صراحتا می گویم که قصد ندارم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کنم.

ولی شما  خیلی زود به عنوان نایب رئیس دوم پست ریاست سازمان لیگ را برعهده گرفتید.

این چیزی که شما می گویید بحثش جدا است. من همان موقع قصد نداشتم در آن برهه در فدراسیون فوتبال کار کنم و شما دیدید که همین انفاق هم افتاد. در آن زمان آقای بهروان به عنوان رییس سازمان لیگ فعالیت کرد اما بعد از گذشت 5 ماه شخص آقای کفاشیان از من خواست که برگردم و من هم قبول کردم. من هرگز با میل خودم این کار را قبول نکردم و می توانید در این باره از خود آقای کفاشیان هم سوال کنید.

حالا احتمال دارد حتی در انتخابات برای ریاست سازمان لیگ هم کاندیدا نشوید؟

بله این احتمال وجود دارد و فعلا علاقه ای به این کار ندارم مگر در آینده اتفاق های دیگری رخ بدهد. من در حال حاضر علاقه ای به ثبت نام برای ریاست سازمان لیگ هم ندارم و احتمالا دارد اصلا برای پست نایب رئیس دومی هم ثبت نام نکنم. الان شرایط با 3 سال گذشته فرق کرده است و من هم تغییراتی در روحیاتم به وجود آمده است. به همین دلیل هم هر احتمالی ممکن است.

احتمال این وجود دارد پیش از پایان این دوره از سمت ریاست سازمان لیگ استعفا بدهید؟

نه من تا پایان این دوره با قدرت به کارم ادامه می دهم همانطور که تا حالا همین کار را کرده ام. دلیلی ندارد که بخواهم استعفا بدهم چون عملکرد ما در سازمان لیگ عملکرد قابل دفاعی بوده است. ما موفق شدیم لیگ را با قوانین که به کار گرفتیم جوان کنیم و حتی برای اولین بار قرارداد بازیکنان لیگ برتری را شفاف اعلام کردیم. پس من فکر می‌کنم ما کارهای بزرگی در سازمان لیگ انجام داده‌ایم.

خیلی‌ها می‌گویند قراردادهایی که شما منتشر کرده اید، با قراردادهای واقعی بازیکنان زمین تا آسمان فرق دارد. این موضوع را قبول دارید؟

من اول این را باید بگویم که عین قراردادی که باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام کردند را ما رسانه‌ای کردیم و این را می‌توانیم با سند در اختیار رسانه ها قرار بدهیم. ولی در مورد اینکه آیا باشگاه ها قرارداد درست بازیکنان شان را در اختیار ما گذاشته اند یا نه، آن بحثی جدا است. ما نمی توانیم در مورد صحت قراردادها حرفی بزنیم و وظیفه این موضوع با دستگاه های نظارتی است که آیا این قراردادها به صورت درست در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است یا نه.

شما فکر می‌کنید احتمال دارد باشگاه‌ها قراردادهای دستکاری شده در اختیار سازمان لیگ قرار داده باشند؟

علی‌رغم این که خیلی حرف و حدیث در این باره وجود دارد من بعید می دانم چنین چیزی درست باشد. ما روز گذشته با مدیران لیگ برتری جلسه داشتیم و با آنها مفصل در مورد قراردادها صحبت کردیم. آنها به اتفاق زیر بار نرفتند که قراردادها دستکاری شده است و کاملا با اطمینان حرف می‌زدند. به همین دلیل هم ما حرف آنها را قبول کردیم.

و اما سوال آخر. چطور است که شما اجازه بازی کردن تیم های بدهکار در لیگ برتر را می‌دهید، اما در لیگ یک چنین اتفاقی نیفتاده است؟

مسئولیت جلوگیری از بازی کردن تیم‌های بدهکار برعهده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. پیش از شروع لیگ تمام تیم‌های بدهکار لیگ برتری به جز استقلال و پرسپولیس بدهی‌های خود را تسویه کردند یا تعهد دادند که سر تاریخ مشخص این کار را انجام بدهند. اما ما از استقلال و پرسپولیس هم تعهد گرفتیم که بدهی‌های خود را پرداخت کنند. در مورد لیگ یکی‌ها هم باید بگویم که 4 تیم بودند که بدهی داشتند. اما 3 تیم بدهی‌های گذشته خود را تسویه کردند و فقط پاس همدان ماند که ما اجازه بازی کردن آنها را ندادیم. این کل ماجرا است وگرنه برای ما فرقی بین تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وجود ندارد و این کمیته انضباطی است که به ما دستور می‌دهد چه کاری را انجام بدهیم. اگر پاس همدان هم بدهی های خود را پرداخت کند و کمیته انضباطی به ما دستور بدهد ما اجازه بازی کردن آنها را صادر می‌کنیم.






تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن