تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: حتی اگر دادکان علیه سازمان لیگ هم حرف بزند صحبت‌هایش را پیگیری می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مهدی تاج تاج: حتی اگر دادکان علیه سازمان لیگ هم حرف بزند صحبت‌هایش را پیگیری می‌کنیم

اداره مالیات نباید مالیات پولی که بازیکنان نگرفته‌اند را از آنها مطالبه کند
تاج: حتی اگر دادکان علیه سازمان لیگ هم حرف بزند صحبت‌هایش را پیگیری می‌کنیم
رئیس سازمان لیگ گفت: دادکان دلسوز فوتبال است و حتی اگر علیه سازمان لیگ هم حرف بزند صحبت‌هایش را پیگیری می‌کنیم.



به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی سازمان لیگ، گفت: مجمع سازمان لیگ دو سال یکبار انتخاب می‌شود و طبق آیین‌نامه اگر مجمع تمام شود باید ادامه پیدا کند تا مجمع جدید انتخاب شود و به همین دلیل ما سریعاً این برنامه را تشکیل دادیم چون دو سال تمام شده بود و باید در 4 مرحله این انتخابات انجام می‌شد.

وی ادامه داد: طبق آیین‌نامه دو نفر از باشگاه‌های لیگ یک، دو نفر از هیأت‌هایی که در لیگ یک حضور دارند، 4 نفر از باشگاه‌های لیگ برتری و 4 نفر از هیأت‌هایی که تیم‌های لیگ برتری دارند انتخاب می‌شوند از طرف دیگر رئیس سازمان لیگ 4 ساله انتخاب می‌شود که تا اسفند امسال است چرا که رئیس فدراسیون در انتخابات مشخص می‌شود و نواب رئیس خود را انتخاب می‌کند اما بقیه اعضا دو ساله هستند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: آقایان زینلی و شیعی از تیم‌های مس رفسنجان و پیکان، ایوبیان و هنرپیشه از هیأت‌های استانی همدان و فارس، طالقانی، شیرازی، ششگلانی و بهرامی از هیأت‌های استان خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی و قم، اعضای هیأت‌هایی بودند که در لیگ یک و لیگ برتر تیم داشتند و مجمع بسیار خوبی تشکیل شد که همه را قبول دارند از طرف تیم‌های لیگ برتری هم آقایان عباسی از تراکتورسازی، قنبرزاده از نفت، آذری از ذوب آهن و باقریان از سپاهان عضو این مجمع هستند و رئیس سازمان لیگ دو نفر را طبق آیین‌نامه به رئیس فدراسیون معرفی می‌کند تا در صورت تأیید رئیس فدراسیون در مجمع به این دو نفر رأی بدهند که با خود رئیس 3 نفر می‌شوند و یک نفر هم از هیأت‌های استانی و یک نفر هم از تیم‌ها انتخاب می‌شوند تا مجمع سازمان لیگ این گونه انتخاب شود.

تاج خاطرنشان کرد: البته باید دست رئیس فدراسیون آینده را باز بگذاریم و به همین دلیل می‌توان این انتخابات را برای 7 ماه انجام داد یا 2 سال که در این صورت تنها ایراد این انتخابات 2 ساله این است که رئیس فدراسیون با هیأت رئیسه‌ای کار می‌کند که خودش انتخاب نکرده است البته اینکه می‌گویند فدراسیون با این انتخابات ناراضی است شایعه و مریضی یکسری افراد است که هر کس انتخاب می‌شود این حرف‌ها را می‌زند این افراد همه از دوستان ما هستند و تنها موردی که در این میان وجود دارد این است که در دو روز این انتخاب‌ها امروز و روز‌های پنج‌‌شنبه انجام شد و نتوانستیم در یک روز این انتخابات را انجام دهیم.  


وی در مورد تیم‌های بدهکار و حضور آنها در لیگ یک خاطرنشان کرد: با موضوع بدهکاری تیم‌ها باید ریشه‌ای برخورد شود کمیته انضباطی نامه‌ای داد که این تیم‌ها شرکت نکنند و بعد از اینکه به مرور بدهی‌شان را صاف کردند توانستند در لیگ شرکت کنند.

رئیس سازمان لیگ در مورد انتشار رقم قرارداد مربیان و بازیکنان خاطرنشان کرد: در این مورد دو بحث وجود دارد البته شنیده‌ام که می‌گویند بازیکنان ناراحت هستند اما از محاسن این کار راستی‌آزمایی است. شفافیت بخش اصلی مبارزه با فساد است و با شفافیت قراردادها هر کس متوجه می‌شود که چقدر گرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدیران سازمان لیگ هم حاضر هستند رقم قراردادشان را منتشر کنند، اظهار داشت: از نظر من این قضیه ایرادی ندارد البته با انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان مردم متوجه می‌شوند که افراد بر اساس شایسته‌سالاری پول گرفتند یا نه. البته نهادهای نظارتی هم خواهان این هستند که این اتفاق بیفتد از طرف دیگر ای کاش این انتشار رقم قرارداد در رشته‌های دیگر مثل والیبال و بقیه رشته‌ها هم رخ می‌داد. برخی از بازیکنان می‌گفتند که ما چیزی نمی‌گیریم که با انتشار رقم قرارداد آنها مشخص شد حرف درستی نیست و از طرف دیگر هم رقم برخی قرارداد بازیکنان 2 یا 3 برابر انتخاب می‌شد و همه متوجه شدند که ارقام درشتی در فوتبال نیست و همه ظاهر و باطن فوتبال همین است.

تاج تصریح کرد: البته ایرادی در این میان وجود دارد و آن این است که اداره مالیات یقه همه را می‌گیرد هر چند که مالیات برای پولی است که بازیکن می‌گیرد نه قراردادی که بسته چرا که خیلی از بازیکنان قراردادی که می‌بندند همان اندازه نمی‌گیرند مثل لیگ گذشته که باشگاه‌ها هنوز به بازیکنان بدهکار هستند اما اداره مالیات زودتر مالیات را مطالبه می‌کنند و نباید به بازیکنان ظلم شود. باید این قانون اصلاح شود بحث دیگر قراردادها هم قرارداد یک سال و نیم بود که آن را اصلاح کردیم مثل قرارداد برانکو.

وی در مورد اینکه برخی از مسئولان عنوان کردند که رقم قراردادها واقعی نیست اظهار داشت: اینکه این ارقام واقعی است یا نه به ما ارتباط پیدا نمی‌کند و صحت و سقم آن ربطی به ما ندارد چرا که به آن رسیدگی نمی‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اظهارات محمد دادکان در یک برنامه تلویزیونی که مدعی شده بود باشگاهی با 21 بازیکن قرارداد بسته که برخی بازیکنان آن وجود خارجی ندارد اظهار داشت این باشگاه را شناسایی نکردیم اما ممکن است که وجود داشته باشد ما روی آن کار می‌کنیم چرا که دادکان دلسوز فوتبال است و اگر علیه سازمان لیگ هم حرف بزند حرف‌های او را پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد اتفاقات رخ داده در خرم‌آباد و در زمان بازی خیبر این شهر با آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: همه نگران این مسئله هستند اتفاق بدی رخ داده است در خانه خرم‌آباد سنگی به بازیکن حریف پرتاب شده است البته مسئولان این باشگاه با من تماس گرفتند که آن فرد هوادار خیبر نیست اما به هر حال تیم میزبان باید شرایط میزبانی را مهیا کند و کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم‌ گیرنده است.

تاج در مورد خرید وسایل برای داوران خاطرنشان کرد: این مسئله به فدراسیون فوتبال ارتباط دارد ما فقط حقوق داوران را می‌دهیم و منابع مالی ما محدود است البته ما یک بار هدست برای فغانی تهیه کردیم چون برای جام جهانی و بازی‌های آسیایی خودش را آماده می‌کرد اما درخواستشان را بیاورند تا در هیأت رئیسه آن را بررسی کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اظهارات داوران مبنی بر اینکه تجهیز آنها به این سیستم‌ها 150 میلیون تومان هزینه دارد که پیش فاکتور آن تهیه شده اما اسپانسر داوران یک میلیارد و 500 میلیون تومان است خاطرنشان کرد: این حرف درستی است البته این پول را ما نگرفتیم اما درخواستشان را در هیأت رئیسه بیاورند تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.



۲۱/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن