تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین فدراسیون‌ ورزشی در سال 93 انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برترین فدراسیون‌ ورزشی در سال 93 انتخاب شد
فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان بهترین فدراسوین ایران در سال ۹۳ معرفی شد.
به گزارش نامه نيوز ، در نشست عصر دیروز (شنبه) روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و معاونانش، نصرالله سجادی گزارشی درباره عملکرد فدراسیون‌ها در سال 1393 ارائه کرد.


طبق آماری که توسط معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان قرائت شد، در بخش قهرمانی فدراسیون‌های تکواندو و کشتی با 495 امتیاز در صدر قرار گرفتند و کاراته با 480 امتیاز ، دوومیدانی، ووشو و اسکی با 475 امتیاز، شنا با 465 امتیاز، دوچرخه سواری با 460 امتیاز، بوکس و شمشیربازی با 455 امتیاز، جودو و فوتبال در رتبه‌های بعدی ایستادند.


همچنین در این بخش و در رتبه‌بندی فدراسیون‌های خاص، فدراسیون جانبازان و معلولین با 195 امتیاز اول شد و دو فدراسیون نابینایان و ناشنوایان با 144 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.


سجادی همچنین اعلام کرد که در این ارزیابی فدراسیون‌های والیبال، بولینگ، وزنه برداری، اتومبیلرانی و موتورسواری و هندبال پاسخی به نامه‌های مربوط به ارائه عملکرد نداده‌اند و نام‌شان در رتبه‌بندی دیده نمی‌شود.


در بخش توسعه رشته ورزشی فدراسیون‌های شنا، فوتبال، بسکتبال، کشتی و کاراته بهترین عملکرد را داشتند و در رده‌های اول تا پنجم ایستادند.


در بخش مدیریت اداره-پشتیبانی نیز فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، بسکتبال، بدمینتون، تیراندازی، تیراندازی باکمان، فوتبال، ژیمناستیک و قایقرانی رتبه‌های اول تا هشتم را به خود اختصاص دادند.


همچنین در جدول کلی که مجموع سه بخش قهرمانی، توسعه رشته ورزشی و مدیریت ورزشی است، فدراسیون‌های کشتی، شنا، کاراته، فوتبال، تکواندو و دوومیدانی در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند.


سجادی خطاب به روسای فدراسیون‌ها گفت که این رده‌بندی براساس امتیازات داده شده از سوی فدراسیون‌ها و همچنین ارزیابی وزارت ورزش بوده است.


منبع: تسنیم


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن