تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای رشد ورزش در شهرستان بوانات باید فعالیت های زیر ساختی انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان فارس: برای رشد ورزش در شهرستان بوانات باید فعالیت های زیر ساختی انجام شود خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: برای رشد ورزش در شهرستان بوانات و افزایش حضور شهروندان در فعالیت های ورزشی باید فعالیت های زیر ساختی انجام شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور ساعت 10:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حیدرعلی کامیاب در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بوانات اظهار داشت: این شهرستان داری 62 هزار نفر جمعیت است اما متاسفانه فعالیت بخش خصوصی در این شهرستان ضعیف بوده است.
وی ادامه داد: آمار بیمه شده ورزشی شهرستان بوانات در سال گذشته584 نفر بوده است که این آمار نسبت به جمعیت شهرستان بسیار نگران کننده است.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: امروز باید درجوانان و شهروندان انگیزه ایجاد کرد تا به سمت ورزش آیند تا بدین وسیله مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی شوند.
کامیاب تاکید کرد: درسال های گذشته در ورزش شهرستان بوانات فعالیت های انجام شده اما این کافی نبوده که امید است با حضور رییس جدید زمینه شکوفایی استعداد ها و افزایش حضور ورزشکاران فراهم شود.
وی تصریح کرد: اعتقاد دارم ورزش باید هزینه های خودش را تامین کند از این رو دست اندرکاران ورزش بوانات باید با برنامه ریزی مناسب و حمایت مسئولان شهرستان زمینه رشد و موفقیت دراین بخش را فراهم کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ادامه با اشاره به جوان بودن 31 درصد جمعیت بوانات ، ابراز داشت: باید با برنامه ریزی مناسب از استعدادها و توانمندی های جوانان خوش فکر و بافرهنگ شهرستان در راستای موفقیت هرچه بیشتر بوانات استفاده کرد.
کامیاب ماموریت ورزش و جوانان را گام نهادن درراه تربیت جوانان با فرهنگ دانست و عنوان کرد: سلامت همان تربیت است و درصورت برخورداری از جوانانی سالم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: جوانانی که دررده سنی 18 تا 29 سال هستند و جزءجامعه آماری وزارت ورزش و جوانان محسوب می شوند متاسفانه به دلیل استفاده از فضاهای مجازی دچار آسیب های فراوانی می شوند که برای کاهش این معظل دست اندرکاران باید به بهترین شکل برنامه ریزی انجام دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان بوانات به دلیل دیدگاه مذهبی مردم در برابر هر 72 ازدواج ، یک مورد طلاق به وقوع می پیوندد که این موضوع نشان از تحکیم بنیان خانواده دراین شهرستان دارد.
کامیاب درخصوص درخواست هیات های ورزشی شهرستان برای برگزاری دوره های اموزشی نیز قول مساعد دادو تاکید کرد: برای اموزش هیات های ورزشی و رشد توان علمی ورزشکاران اقدامات لازم از طریق هیات های استان انجام می شود.
محمداسدالهی فرماندار بوانات هم در این جلسه ضمن تشکر از حضور کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان به این منطقه گفت: شهرستان بوانات یکی از شهرستانهای مستعد و دارای جوانان با استعداد میباشد که نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است و میطلبد که توجه بیشتری به این منطقه صورت گیرد .
گفتنی است مدیر کل ورزش وجوانان فارس و هیات همراه در ادامه این سفر از اماکن و تاسیسات ورزشی شهرستان بوانات و بخش مرکزی ، سرچهان و مزایجان بازدید کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن