تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803096504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبانی شیراز برای مسابقات جهانی کشتی فرنگی با موافقتاستانداری فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تاکید کرد: میزبانی شیراز برای مسابقات جهانی کشتی فرنگی با موافقتاستانداری فارس خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تأکید براین که استانداری فارس با میزبانی شیراز برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 موافقت کرده است گفت: استانداری فارس در نامه دی ماه 93 به فدراسیون کشتی کشور آمادگی استان فارس را برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور ساعت 09:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حیدرعلی کامیاب کلانتری ، جمعه در پاسخ به اظهارات رییس هیات کشتی فارس که از احتمال لغو این مسابقات سخن گفته بود، اظهار داشت: مسئول این هیأت به جای طرح مسائل در رسانه ها پیگیرابلاغ رسمی مسابقات کشتی فرنگی 2016 جهان به استان فارس باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد:در آذرماه سال 93 در دیداری که رئیس و دست اندر کاران فدراسیون کشتی با معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی وقت استانداری فارس داشتند،از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی 2016 جهان در ایران خبر دادند و احتمال میزبانی شهر شیراز را در این مسابقات مطرح کردند.
وی ادامه داد : به دنبال اعلام احتمال میزبانی شهر شیراز در این مسابقات در تاریخ هشتم دی 93مکاتبه ای با امضای رئیس فدراسیون کشتی کشور با استانداری فارس انجام شد که در متن آن آمده است : درصورت آمادگی آن استان برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016، نسبت به پذیرش موضوع به فدراسیون کشتی ایران جهت انعکاس به اتحادیه جهانی کشتی و اخذ مجوز لازم اقدام فرمایند.
کامیاب تاکید کرد: فدراسیون کشتی در نامه مذکور آمادگی خود را برای برگزاری جلسات کارشناسی مشترک و نحوه تقسیم بندی امور در برگزاری مسابقات یادشده را نیز اعلام کرده است.
وی ادامه داد: استانداری فارس هم 10 روز بعد در نامه ای اعلام آمادگی کرد که این مسابقات در این استان برگزار شود.
کامیاب گفت: چهارجلسه کارشناسی برای هماهنگی چگونگی برگزاری این مسابقات انجام شده است و دبیرخانه برگزاری مسابقات در اداره کل ورزش و جوانان فعال فارس است.
وی افزود :تاکنون هیچ گونه پاسخی از سوی فدراسیون کشتی کشور به نامه اعلام آمادگی استان برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 داده نشده که به نظر می رسد رئیس هیأت کشتی استان باید به جای پیگیری این موضوع در رسانه ها، پیگیرابلاغ رسمی مسابقات به استان باشد ونتیجه آن را به دیبرخانه برگزاری مسابقات اعلام نماید.
کامیاب باردیگر برآمادگی مجموعه استان برای برگزاری این مسابقات در شهر شیراز تأکید کرد و گفت: استان فارس با پیشینه غنی وظرفیت های مناسب خود در حوزه های مختلف از جمله عرصه های ورزشی آمادگی و توانمندی برگزاری مسابقات ورزشی در بسیاری از رشته هارا دارد که می توان به برگزاری سالیانه مسابقات رالی خاورمیانه و شمال آفریقا و همچنین مسابقات جهانی کونگ فوتوا که با حضور 40 کشور جهان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد اشاره کرد.
وی اضافه کرد : سایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی (FILA ) در تقویم ورزشی خود زمان برگزاری رقابتهای کشتی فرنگی جهان 20 و 21 ماه may سال 2016 برابر با 1 و 2 خرداد ماه 1395 در شیراز اعلام کرده است که این امر فرصت مناسبی برای فراهم نمودن زیر ساخت های این مسابقات است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن