تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش داوطلبان هلال‌احمر عراق توسط ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۲ق.ظ)
آموزش داوطلبان هلال‌احمر عراق توسط ايران موج - رئيس جمعيت هلال احمر عراق در نشست مشترک با رئيس جمعيت هلال احمر ايران گفت: خواستار بازديدهاي مشترک در زمينه آموزش داوطلبان و جوانان هلال احمر عراق هستيم و مي‌توان با برگزاري اردوهاي آموزشي اين مهم را محقق کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد ياسين عباس، رئيس جمعيت هلال احمر، در ديدار با سيد امير محسن ضيايي، رئيس جمعيت هلال احمر ايران، که در سالن کنفرانس ساختمان صلح برگزار شد، ضمن تقدير و تشکر از همکاري‌هاي همه جانبه رئيس و دبير کل جمعيت هلال احمر ايران، گفت: بسيار خوشحال و خرسنديم که فرصتي فراهم شد تا ديدار مشترکي ميان روساي جمعيت هلال احمر دو کشور عراق و ايران صورت گيرد.
وي با تاکيد بر اينکه انجام همکاري‌هاي مشترک در زمينه‌هاي مختلف با جمعيت هلال احمر ايران براي ما بسيار مهم است، تصريح کرد: اين همکاري‌ها نبايد تنها در بحران‌ها باشد، بلکه انجام همکاري‌هاي مشترک ميان دو جمعيت بايستي در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي و آموزش داوطلبان نيز مد نظر قرار گيرد.
به گفته احمد ياسين عباس، عوامل متعددي ارتباط ميان جمعيت هلال احمر عراق و ايران را تقويت مي‌کند؛ چرا که جمعيت هر دو کشور از جمله جمعيت‌هاي قديمي در منطقه است.
وي به فعاليت‌هاي جمعيت هلال احمر عراق از سال 1910 ميلادي اشاره کرد و ادامه داد: هلال احمر عراق در طول عمر 105 ساله خود تاکنون فعاليت‌هاي گسترده اي را در سطح ملي و بين المللي انجام داده است.

افزايش ضريب نفوذ هلال احمر ايران در عرصه‌هاي بين المللي
رئيس جمعيت هلال احمر عراق با برشمردن فعاليت‌هاي هلال احمر ايران در سطح بين المللي، گفت: جمعيت هلال احمر ايران در سطح بين المللي فعاليت‌هاي متعددي دارد که اين فعاليت‌ها روز به روز گسترش مي‌يابد.
وي با تاکيد بر تقويت ارتباطات ميان جمعيت هلال احمر عراق و ايران، اذعان داشت: اين ارتباطات نه تنها در زمان بروز بحران‌هاي مختلف، بلکه در زمان خارج از بحران، در زمينه انجام پروژه‌هاي مشترک خدمات اجتماعي، پزشکي، توليد دارو، تجهيزات پزشکي نيز مي‌توان سرمايه گذاري کرد.
به گفته رئيس جمعيت هلال احمر عراق، يکي از زمينه‌هاي همکاري بسيار مهم که ميان جمعيت هلال احمر عراق و ايران در مناسبت‌هاي مذهبي وجود دارد، ارائه خدمات درماني و بهداشتي به زائران عتبات عاليات در کربلا، نجف و کاظمين است.

انجام معالجات درماني عراقي‌ها در داخل ايران
احمد ياسين عباس در خصوص ادامه روند درماني بيماران عراقي در داخل ايران يادآور شد: کمک به معالجه عراقي‌ها در مؤسسات و مراکز درماني حرکتي ارزشمند از سوي کشور ايران است که اين مهم همچنان ادامه دارد.
وي با بيان اينکه جمعيت هلال احمر عراق در زمينه داوطلبان و جوانان نيازمند توانمند سازي هاست، تاکيد کرد: خواستار بازديدهاي مشترک در زمينه آموزش داوطلبان و جوانان هلال احمر عراق هستيم و مي‌توان با برگزاري اردوهاي آموزشي اين مهم را محقق کرد.
رئيس جمعيت هلال احمر عراق به تأخير افتادن برگزاري اجلاس منا در عراق اشاره کرد و ادامه داد: اين اجلاس به دلايلي به تأخير افتاده که از نظر ما قانع کننده نيست.

ارائه خدمات هلال احمر ايران به مردم عراق
احمد ياسين عباس با اعلام اينکه جمعيت هلال احمر ايران تاکنون خدمات گسترده اي را به مردم عراق ارائه داده است، خاطرنشان کرد: در اين زمينه قدردان خدمات هلال احمر ايران هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن