تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهادر عبدي: خوشحالم با گلزني من موتور راه‌آهن روشن شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۵۰ب.ظ)
مالكان جديد راه‌آهن به جاي ريخت و پاش، منطقي هزينه مي‌كنند بهادر عبدي: خوشحالم با گلزني من موتور راه‌آهن روشن شد موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، راه‌آهن توانست با استارت بهادر عبدي در گلزني يك پيروزي پرگل را مقابل منطقه آزاد كيش در جام حذفي به دست بياورد. عبدي كه خيلي از شرايط راه‌آهن چه از نظر فني و چه از نظر مديريتي راضي است معتقد است كار تيم‌شان از اين هفته برابر ملوان آغاز خواهد شد و براي پيروزي به ميدان خواهند رفت.

پرگل جام حذفي را استارت زديد؟
بعد از تعطيلات شروع خوبي بود و واقعا اين نتيجه بعد از تمرينات پرفشاري كه صبح و بعدازظهر داشتيم حسابي چسبيد. با اينكه مقابل تيم جوان و پرتلاش منطقه آزاد كيش بازي داشتيم اما توانستيم تمام خواسته‌هاي آقافرهاد كاظمي را كه طي تمرينات به ما گوشزد كرده بود در اين بازي به خوبي پياده كنيم. برد خوبي براي ما بود و اميدوارم در جام حذفي بتوانيم به مراحل بالاتر هم صعود كنيم.

يعني حالا بعداز شروع دير تمرينات به هماهنگي لازم رسيديد؟‌
از همان ابتدا كارمان را خوب شروع كرديم و واقعا تساوي مقابل فولاد و تراكتورسازي بايد با برد ما به پايان مي‌رسيد. مقابل سايپا هم اصلا خوب نبوديم. با اين حال از نظر نتيجه راضي نيستيم و خوب عمل نكرديم اما از نظر كار تاكتيكي و فوتبالي واقعا از كار بچه‌ها و تيم لذت مي‌برم. ما با يكسري جوان كار را شروع كرديم و تا بازي اول فقط 6 روز فرصت داشتيم. در اين تعطيلات به خوبي به هماهنگي نزديك شديم. به قول آقا فرهاد 5 هفته ليگ تمام شد و كار راه‌آهن از حالا در مسابقات شروع شده است.
بعد از گل تو در اين بازي بود كه توانستيد در ادامه چندين بار ديگر دروازه حريف را باز كنيد؟‌
مدت‌ها بود كه موفق به گلزني نشده بودم و اين مساله براي خودم هم جاي سوال داشت. با اين حال خدا را شكر هر موقع گل زدم موتور گلزني تيم‌مان روشن شده است و اين بار هم اين اتفاق افتاد.
فكر مي‌كني مقابل ملوان و سرمربي تيم سابق‌تان هم بتوانيد اين چنين با قدرت و پرگل بازي كنيد؟
بازي با ملوان هميشه براي من جذاب بوده است. چه اين بازي در تهران باشد يا در انزلي من اين تيم را دوست دارم و مثل شاهين بوشهر براي من مي‌ماند. ملوان بازيكنان بسيار خوبي دارد كه از حميد استيلي كه يك مربي با دانش است بهره مي‌برد. به هرحال ما براي برد به ميدان مي‌رويم و وظيفه ماست كه بتوانيم با پياده كردن دستورات سرمربي تيم با 3 امتياز از ميدان خارج شويم.

فكر مي‌كني در ادامه راه‌آهن ديگر دچار مشكلات چند سال قبل نشود؟
در اين 6 سالي كه من در راه‌آهن بودم نقل و انتقالات مالكيتي زيادي را ديدم كه شروع كار خوب بوده اما در ادامه ناموفق عمل كردند. اما در اين چند سال، اولين بار است كه گروهي را مي‌بينم كه در ابتدا ريخت و پاش نكردند كه آخر كار در آن گير كنند. اين گروه جديد كار را با عقل و منطق شروع كردند و قراردادهاي منطقي با بازيكنان بستند. ما هنوز پولي نگرفتيم و براي 10، 15 روز ديگر چك داريم تا قسط اول را بگيريم اما از نظر تشكيلات تا اينجاي كار گروه جديد راضي‌كننده عمل كرده است.

به همين خاطر بود كه قرارداد تو و چند بازيكن مطرح راه‌آهن آنقدر كم بود.
قرارداد من 3 سال پيش دو برابر اين عدد بود چون معتقدم ارزش واقعي بازيكنان به ريال و تومان نيست. من نمي‌گويم بازيكن بزرگي هستم اما باور كنيد در سطح 60، 70 درصد بازيكنان ليگ هستم كه الان دارند يك ميليارد تومان پول مي‌گيرند. امسال 60 درصد مبلغ قراردادم را كاهش دادم و فقط 320 ميليون تومان بستم در صورتي كه امسال طبق قرارداد سه ساله بايد مبلغ قرارداد من يك ميليارد مي‌شد.

پس با اين اوصاف فكر مي‌كني راحت به پولت برسي؟‌
ما در اين چند سال با مربيان خوبي همچون علي دايي، تارتار، ابراهيم‌زاده و ... فراز و نشيب‌هاي زيادي داشتيم اما امسال يكي از سال‌هاي خوب راه‌آهن است و به نظرم مي‌توانيم با توجه به كادر مديريتي و سرمربي خوبي كه داريم سبك خوبي از فوتبال را ارايه دهيم. مي‌بينيد كه ما در اين چند سال اخير در بزرگسالان و اميد هم نماينده داشتيم و اين مساله يك اتفاق خوب است.

پس تو از انتشار ليست قراردادها توسط سازمان ليگ راضي هستي؟‌
به حال ما فرقي نمي‌كند چون اين كار را مي‌كنند. اما جا دارد حالا كه آنقدر روي قرارداد فوتبالي‌ها تمركز كرده‌اند به ديگر رشته‌ها از جمله واليبال و بسكتبال كه اطلاع دقيق دارم دو برابر و شايد سه برابر ما پول مي‌گيرند را هم منتشر كنند. پولي كه خيلي راحت‌تر از فوتبالي‌ها مي‌گيرند و هيچ صدايي بلند نمي‌شود و ماليات به مراتب كمتري نسبت به ما مي‌دهند. ما در يك كشتي هستيم كه يك عده طبل رشته‌هاي ديگر را مي‌زنند اما از بغل فوتبال نان مي‌خورند و اين اصلا درست نيست. كدام يك از اين ورزش‌ها مثل فوتبال مي‌تواند هوادار به ورزشگاه بياورد. همين راه‌آهن كه هوادار ندارد در هر بازي هزار نفر بازي‌هاي آن را تماشا مي‌كنند و در اين زمينه حساب پرسپوليس، استقلال و تراكتور و ديگر تيم‌ها جاي خودش را دارد.

اما معتقدند افتخارات اين رشته‌ها بهتر از فوتبالي بوده كه اين همه در آن هزينه شده است.
موفقيت واليبال و بسكتبال براي ما هم افتخار و باعث غرور است اما شما نگاه كنيد اينها مي‌برند مي‌گويند چرا آنقدر به فوتبالي‌ها مي‌دهند و مي‌بازند هم مي‌گويند تقصير فوتبال بود كه باعث شد به ما توجهي نشود و همه چيز زير سر فوتبال است.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن