تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کارگاه آموزش حقوق شهروندی ویژه سازمان های مردم نهاد گیلان برگزا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نخستین کارگاه آموزش حقوق شهروندی ویژه سازمان های مردم نهاد گیلان برگزا خبرگزاری پانا:اولین کارگاه آموزش حقوق شهروندی ویژه سازمان های مردم نهاد از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های این استان برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور ساعت 14:56

خبرگزاری پانا+شهروند

به گزارش خبرنگار پانا،در این کارگاه یک روزه که اعضای 24 تشکل مردم نهاد در حوزه آسیب های اجتماعی شرکت داشتند پیرامون مباحث مختلف حقوق شهروندی و راهکارهای اجرایی ترویج این حقوق بحث و تبادل نظر شد و شرکت کنندگان در این دوره با مبانی و مباحث حقوقی در زمینه کارکرد سازمان های مردم نهاد اشنا شدند.
یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، که به عنوان یکی از مدرسین این دوره نیز شرکت داشت با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های اموزشی مهارتی برای سازمان های مردم نهاد یادآور شد: آشنایی با حقوق شهروندی از ضرورت هایی است که سازمان های مردم نهاد با توجه به نوع کارکرد انان باید به ان توجه داشته باشند.
وی گفت: قانون اساسی دارای ظرفیت های بسیار بالایی در احقاق حقوق شهروندی است که فعالان اجتماعی با آشنایی هر چه بیشتر با این ظرفیتها می توانند در راستای فعالیتهای خود از ان بهره مند شوند.
وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی یک رابطه دو طرفه بین حاکمیت و شهروندان است که هر کدام با اشنایی از حقوق خود می توانند در برقراری تعامل و رابطه منطقی برای همگرایی های بهتر برخوردار شوند.
دکتر رضا سیمبر عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه گیلان نیز از دیگر مدرسین این دوره بود که به ارائه مبانی علمی ، حقوق شهروندی و کارکردهای ان در جامعه پرداخت .
دکتر منعم رییس مر کز اموزش عالی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان نیز با اعلام آمادگی این دانشگاه در خصوص برگزاری دوره های آموزشی با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: ما اماده ایم تا با هم افزایی ظرفیتهای موجود نسبت به ارائه خدمات اموزشی همکاری های متقابل داشته باشیم و به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی گواهی های معتبر را نیز صادر نماییم.
وی ضمن تشکر از اساتید شرکت کننده در این کارگاه آموزشی خواستار تداوم اینگونه برنامه ها شد.
لازم به یاداوری است در پایان این دوره به 24 نفر از شرکت کنندگان گواهی مرکز اموزشی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان اهدا شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن