تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبات بهاي اونس طلا در آستانه برگزاري نشست فدرال رزرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۶ب.ظ)
ثبات بهاي اونس طلا در آستانه برگزاري نشست فدرال رزرو موج - بهاي طلا در بازاهاي جهاني در آستانه برگزاري نشست فدرال رزرو آمريکا با تغييرات اندکي مواجه شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني امروز (شنبه) با تغييرات اندکي روبرو شد و در کانال يک هزار و 100 دلار باقي ماند.
بر اساس اين گزارش، بهاي اونس طلا در اوايل هفته جاري به دنبال سقوط ارزش سهام وارد کانال يک هزار و 120 دلاري شده بود و از روز چهارشنبه بار ديگر سقوط کرد.
ثبات قيمت طلا در حالي صورت مي گيرد که نشست فدرال رزرو آمريکا براي تصيم گيري درباره نرخ بهره روزهاي 16 و 17 سپتامبر برگزار خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، قيمت طلا در هفته جاري تاکنون با کاهش يک درصدي روبرو شده است تا براي سومين هفته متوالي روند نزولي خود را حفظ کند.
آمارهاي اقتصادي در آمريکا نشان مي دهد که وضعيت اشتغال در اين کشور از اوايل ماه جاري (سپتامبر) بهبود يافته است. به گفته کارشناسان اين مساله مي تواند موجب افزايش نرخ بهره آمريکا شود.
کارشناسان بر اين باورند که فدرال رزرو آمريکا در نشست 16 و 17 سپتامبر (25 و 26 شهريور) اقدام به افزايش نرخ بهره خواهد کرد. در اين صورت بهاي اونس طلا با کاهش بيشتري رو به رو خواهد شد. از سوي ديگر ممکن است تعويق در افزايش نرخ‌ بهره آمريکا در کوتاه مدت به نفع قيمت طلا تمام خواهد شد.
علاوه بر آمارهاي اقتصادي آمريکا، کاهش تقاضاي طلا از سوي چين و هند نيز بر کاهش بهاي اونس طلا در روزهاي گذشته موثر بوده است.
همچنين نشست بانک مرکزي اروپا که منجر به بالا رفتن ارزش دلار شد، بر کاهش بهاي اونس طلا بي اثر نبوده است.
گفتني است که؛ قيمت جهاني طلا از ابتداي امسال تاکنون بيش از 6 درصد کاهش داشته است.
قيمت طلا در بازارهاي جهاني در آخرين معاملات امروز به يک هزار و 108 دلار و 70 سنت رسيد.
قيمت هر اونس نقره نيز در معاملات امروز به 14 دلار و 61 سنت رسيده است.
همچنين بهاي هر اونس پلاتين به 970 دلار رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز به قيمت 594 دلار در بازارهاي بين‌المللي معامله شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن