تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803206219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از راه اندازي پالايشگاه فاز 13 تسريع در راه اندازي فازهاي 13 و 22 تا 24 پارس جنوبي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
مجري طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبي: هدف از راه اندازي پالايشگاه فاز 13 تسريع در راه اندازي فازهاي 13 و 22 تا 24 پارس جنوبي است موج - مجري طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبي هدف از اتصال پالايشگاه به خط لوله 56 اينچ سراسري گاز ترش را تسريع در راه اندازي فازهاي 13 و 22 تا 24 پارس جنوبي دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، پيام معتمد مجري طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبي هدف از اتصال پالايشگاه به خط لوله 56 اينچ سراسري گاز ترش را تسريع در راه اندازي اوليه فازهاي 13 و 22 تا 24 ميدان مشترك پارس جنوبي اعلام كرد.
وي افزود: در قالب اجراي اين طرح، علاوه بر آماده سازي اوليه پالايشگاه هاي فاز هاي 13 و 22 تا 24 تا پيش از برداشت گاز از حوزه مخزني اين فازها، عمليات شيرين سازي گاز در پالايشگاه هاي خشكي اين دو طرح جهت تامين نيازهاي كشور انجام خواهد شد.
معتمد با اشاره به اينكه عمليات دريافت انشعاب از خط لوله ششم گاز كشور نيز پيش از اين انجام شده است عنوان كرد كه اجراي اين دو طرح در چارچوب مديريت موثر و به پشتوانه تجارب پيشين پيمانكار ايراني اين پروژه، با بهترين كيفيت و در كوتاهترين زمان ممكن به انجام رسيده است.
مجري فاز 13 گفت: عمليات دريافت انشعابات از خط لوله پنجم و ششم سراسري بدون هيچ گونه اشكال و دوباره كاري در جوشهاي مختلف به اجرا درآمد كه در مقايسه با وسعت چنين عملياتي در سطح مگاپروژه هاي پارس جنوبي،‌ ركوردي ويژه و با اهميت محسوب مي شود.
وي همچنين از اتصال پست برق 132 كيلوولت فاز 13 به شبكه تامين برق پارس 2 تا پايان هفته جاري خبر داد و افزود: با اجراي اين طرح،شرايط آماده سازي تاسيسات پالايشگاه خشكي فاز 13 براي دريافت خوراك گاز ترش خشك طي سه ماهه نخست سال 1395 برقرار خواهد شد.
به گفته اين مقام مسوول، هم اكنون پيشرفت فيزيكي بخش خشكي فاز 13 ميدان مشترك پارس جنوبي به بيش از 83 درصد رسيده است.
براساس برنامه در طرح توسعه فاز ١٣ حفاري ٣٨ حلقه چاه توليدي درنظر گرفته شده است، به گونه اي که اکنون پيشرفت بخش حفاري آن به بيش از ٥٠ درصد رسيده است؛ اين طرح گازي شامل دو بخش خشکي و فراساحل توسط کنسرسيومي متشکل از شرکتهاي پتروپايدار ايرانيان، صدرا و مپنا به صورت قرارداد EPC در حال اجراست.
هدف از طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبي توليد روزانه 50ميليون مترمکعب گاز طبيعي شيرين شده، 80 هزار بشکه ميعانات گازي، 400 تن گوگرد، سالانه 1.1ميليون تن گاز مايع و يک ميليون تن گاز اتان به منظور تأمين خوراک صنايع پتروشيمي است.
بر اساس اين گزارش، ميدان گازي پارس جنوبي با مساحت 3700 کيلومتر مربع در 150 کيلومتري جنوب غربي بندر عسلويه در آب هاي خليج فارس و بر روي خط مرزي مشترک ايران و قطر قرار دارد.
طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبي هم اكنون توسط كنسرسيومي ايراني متشكل از شركتهاي پتروپايدار ايرانيان، مپنا و صدرا و شماري از سازندگان و پيمانكاران داخلي در سايت دو منطقه پارس ويژه اقتصادي انرژي پارس در حال اجراست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن