تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع صلح‌طلبان آمریکایی در حمایت از اقدام دموکرات‌های سنا+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تجمع صلح‌طلبان آمریکایی در حمایت از اقدام دموکرات‌های سنا+عکس
روز نو : مدیران و اعضای سازمان‌های صلح‌طلب و ضدجنگ در آمریکا پس از رای منفی سناتورهای دموکرات به طرح ضد برجام جمهوریخواهان تجمعی حمایتی برگزار کردند.
بیش از 100 نفر از مدیران و گردانندگان سازمانهای صلح طلب و ضد جنگ با تجمع، رای 42 سناتور که توافق ایران را تضمین کردند، جشن خاموش گرفتند.
پنجشنبه عصر در پی رای 42 سناتور دموکرات در حمایت از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به دعوت سازمان "موو آن" در میدان «دوپا نت سرکل» واشنگتن تجمعی برگزار شد.
در این تجمع اعضا و مدیران سازمان پلگشرس (Ploughshares ), سازمان نتورک (Network ), سازمان دموکراسی پارتنر (Democracy Partner) سازمان پیس اکشن ( Peace Action)  ,گروه کد پینک (Pink Code) و گروه صدای یهودیان برای صلح ( Jewish  voice for peace ) شرکت کردند.


شرکت کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتن که روی آنها نوشته شده بود «جنگ با ایران نه» , «از دیپلماسی دفا ع کنید نه از جنگ», «صدای یهودیان برای صلح» , «اگر برای صلح و عدالت می‌خواهید قدمی بردارید اشغال فلسطین را پایان دهید».


آقای بن ویکلر رئیس سازمان  موو  آن (move  on ) شاخه واشنگتن در این تجمع سخنرانی کرد و گفت: من الان از مجلس سنا آمریکا آمدم, این لحظه زیبایی بود که این سناتور ها آمدند و به جنگ نه گفتند, نه به لایحه مشکل ساز نه گفتند بنابرین ما برنده شدیم. امشب بیش از 130 تجمع این پیروزی را جشن می‌گیرند.
چندین رادیو و تلویزیون هم خبر برگزاری این تجمع را پوشش دادند. به این جمع  پیوستند.

























تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن