تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804500173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام کاروان‌های راهیان نوراز زادگاه شهید مهدوی دردشتی آغازمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعزام کاروان‌های راهیان نوراز زادگاه شهید مهدوی دردشتی آغازمی‌شود خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: به سبب انتخاب شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص ملی امسال اعزام اردوهای راهیان نور از زادگاه این شهید از شهرستان دشتی آغاز می‌شود .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 21:25

خبرگزاری پانا+اعزام+ کاروان‌های راهیان نوراز زادگاه شهید مهدوی دردشتی

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر
دکتر مصطفی سالاری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،اظهار داشت: امسال به برکت انتخاب شهید مهدوی به عنوان شهید شاخص سال کشور و اعزام کاروان راهیان نور همزمان با برگزاری کنگره گرامیداشت رشادت‌های این شهید بزرگوار از محل زادگاه این شهید آغاز می‌شود.

وی ضمن تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره این سردار شهید افزود: تخصیص اعتبار برای اعزام کاروان راهیان نور در استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ضمن ابراز خرسندی از تقارن دو مناسبت همایش آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور و کنگره بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص سال 94 ،سردار شهید نادر مهدوی در استان بوشهر بیان کرد: با تعامل دستگاههای اجرای استان نام‌گذاری پروژه‌ها و اماکن با تمرکز بر ماندگاری و حفظ شان و منزلت شهید نادر مهدوی در استان بوشهر انجام می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پیشنهاد نام‌گذاری پروژه‌ها از سوی دستگاهها  به نام شهید نادر مهدوی گفت: برای پروژه‌های ملی نیز با وزارتخانه‌های مربوطه هماهنگ می‌کنیم تا نام این شهید والا مقام را انتخاب کنند.

دکتر سالاری با تاکید بر ضرورت معرفی شهید نادر مهدوی در فضای اجتماعی و شناساندن شیوه زندگی این شهید بزرگوار بیان کرد: صدا و سیما می‌تواند با تولید فیلم و سریال و یا آثار هنری از زندگی و رشادت‌های شهید نادر مهدوی نقش بسیار زیادی در زمینه فرهنگ سازی و آشنایی نسل جوان جامعه با فرهنگ شهادت ایفا کند.

استاندار بوشهر از احداث و راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد و افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت و دلاوری در میان جوانان باغ موزه دفاع مقدس برای بازدید و آشنایی مردم استان در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

وی ضمن تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سردار شهید نادر مهدوی به اعضای ستاد برگزاری گنگره افزود: به شهرداری‌های استان ابلاغ می‌شود تا نسبت به نام‌گذاری میدان‎ها، خیابانها و پروژه‌های عمران شهری به نام سردار شهید نادر مهدوی اقدام کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال تحصیلی جدید 12 هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

سردار فتح‌الله جمیری نیز اظهار داشت: این شهید بزرگواربا شاخص‌ها و ویژگی‎هایی که داشت به عنوان شهید شاخص ملی مطرح و تعیین شد که افتخاری برای استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و مراسم‎های گوناگونی به مناسبت این شهید شاخص ملی برگزار می‌شود تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید نادر مهدوی در مبارزه مستقیم با آمریکای جنایتکار در آبهای خلیج فارس کنگره این شهید با حضورفرماندهان عالی رتبه نظامی از جمله سردارنقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در زادگاه شهید مهدوی در شهرستان دشتی مهرماه امسال برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری کنگره شهید نادر مهدوی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی شده است 12 هزار نفر از استان بوشهربه سرزمین‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

جمیری با بیان اینکه اعتبارات لازم برای اعزام دانش‌آموزان پیش بینی شده است گفت: 12 میلیارد ریال برای اعزام دانش‌آموزان استان بوشهربه سرزمین‌های نور پیش بینی شده است که نیمی ازاین اعتبار آموزش و پرورش استان بوشهر تامین می‌کند.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام 8 هزار و800 نفر به مناطق جنوب و 3 هزار و600 نفر به جزیره مقاوم خارگ شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور به خارگ از بوشهر و گناوه اعزام می‌شوند گفت: سال قبل 186 هزارنفر به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی، مردمی وکاروان‎های مراسم ارتحال امام راحل اعزام شدند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن