تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف: در صورت نیاز گام‌های بیشتری در سوریه بر می​داریم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

لاوروف: در صورت نیاز گام‌های بیشتری در سوریه بر می​داریم وزیر خارجه روسیه روز پنج‌شنبه گفت در صورتی که نیاز باشد، مسکو گام‌های بیشتری در سوریه بر می‌دارد.
 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز پنج شنبه گفت مسکو در صورت نیاز گام های بیشتری در سوریه بر می دارد. وی که در نشست خبری مشترک با همتای سودانی اش در مسکو صحبت می کرد، گفت: «اگر لازم باشد، روسیه گام های بیشتری در سوریه بر خواهد داشت.» وزیر خارجه روسیه همچنین گفت هواپیماهای روسی که به مقصد سوریه پرواز می کنند، حامل کمک های بشردوستانه و تسلیحات هستند. او در مورد حضور نظامیان روس در سوریه نیز گفت مشاوران روس سال هاست که در سوریه حضور دارند و به این کشور در استفاده از تسلیحات روسی کمک می کنند. در هفته های گذشته رسانه های غربی موج خبری تازه ای علیه همکاری های مسکو-دمشق به راه انداخته و می گویند روسیه در حال اعزام نیرو به سوریه است. با این حال، مسکو با رد این گزارش ها اعلام کرده است که مشاوران روس مانند گذشته در سوریه حضور دارند و تغییری در این وضعیت رخ نداده است. «اریک شولتز» سخنگوی کاخ سفید شب گذشته با ابراز «نگرانی عمیق» از گزارش ها در مورد کمک روسیه به دولت سوریه، گفت هرگونه پشتیبانی از نظام سوریه «بر خلاف وجدان» است. امروز هم «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت مسکو از دمشق حمایت می کند، چراکه ««تهدید داعش امری مشهود است... نیروی مسلح سوریه، تنها نیرویی است که قادر به مقاومت در برابر این تهدید هستند.»


 


پنج شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن