تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان عمليات اجرايي 23 مدرسه تا اول مهر نيازمند بودجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۶:۵ق.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان قم: پايان عمليات اجرايي 23 مدرسه تا اول مهر نيازمند بودجه است موج - قم - مدير کل آموزش و پرورش استان قم گفت: پايان عمليات اجرايي 23 مدرسه تازه تاسيس تا اول مهر نيازمند بودجه است و اميدواريم با نگاه مسوولان استاني ميزان اعتبار مورد نياز در اين بخش تامين شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حميدرضا شيخ الاسلام شب گذشته در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد،‌ از برگزاري المپياد تربيت بدني براي دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي ياد کرد و افزود: دانش آموزان قمي با کسب رتبه‌هاي برتر در رشته‌هاي ورزشي مختلف در اين المپياد درخشش مناسبي داشتند.
وي به برخي از ظرفيت‌هاي علمي شهر قم اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان اين استان بايد علاوه بر موفقيت‌هاي علمي از آمادگي جسماني مناسبي برخوردار باشند.
مدير کل آموزش و پرورش استان قم با تاکيد بر اينکه گسترش فضاهاي آموزشي يکي از نيازهاي اساسي اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم است، تصريح کرد: پايان عمليات اجرايي 23 مدرسه تازه تاسيس تا اول مهر ماه نيازمند بودجه است و اميدواريم با نگاه مسوولان استاني اعتبار مورد نياز در اين بخش تامين شود.
وي با اشاره به وضعيت اردوگاه تفريحي 15 خرداد آموزش و پرورش در استان قم خاطرنشان کرد: اين اردوگاه بستر مناسبي براي پذيرايي از زائران حرم حضرت معصومه (س) و پر کردن اوقات فراغت شهروندان قمي ايجاد کرده است که بايد در رديف بودجه‌هاي استاني به اين اردوگاه نگاه ويژه داشته باشيم تا وضعيت رفاهي و خدماتي اين مکان را بهبود بخشيم.
شيخ‌الاسلام ادامه داد: اينکه شرکت‌هاي خصوصي ضمانت مشخصي را براي سرويس‌هاي مدارس در نظر نگرفته‌اند مشکلاتي به وجود آورده است که اميدواريم با مشارکت مسوولان استاني بتوانيم اين مشکلات را برطرف کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن