تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 45 درصدي ساخت مجتمع هاي فرهنگي و هنري بيستون و شهرک دانش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۳ب.ظ)
رشد 45 درصدي ساخت مجتمع هاي فرهنگي و هنري بيستون و شهرک دانش موج - مجتمع هاي فرهنگي و هنري بيستون و شهرک دانش از مصوبات سفر مقام معظم رهبري، مورد بازديد مديرکل و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، مديرکل و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، از روند پيشرفت فيزيکي مجتمع هاي فرهنگي و هنري بيستون و شهرک دانش بازديد کردند.
بر پايه اين گزارش، عمليات ساخت مجتمع فرهنگي و هنري بيستون با 2 هزار و 500 متر (سال 92) و مجتمع فرهنگي و هنري شهرک دانش با 2 هزار و 68 متر زيربنا (سال 94) با حضور مسوولان استان کلنگ زني شد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه اظهار داشت: عمليات احداث مجتمع فرهنگي و هنري بيستون و شهرک دانش، از بزرگترين پروژه هاي استان است که هر کدام با 20 ميليارد ريال اعتبار و سالن همايش با ظرفيت 500 نفر آغاز به کار کرد که تاکنون 45 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
رحيمي زنگنه ضمن احساس رضايت از پيشرفت اين پروژه ها گفت: کيفيت اجراي کار بسيار عالي است و با زمانبندي مناسب پيش مي رويم و پيش بيني مي کنيم با اين روند کار، اين مجتمع ها شهريور سال آينده افتتاح شوند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه ضمن اشاره به سفر مقام معظم رهبري و مصوبات اين سفر پر خير و برکت،تصريح کرد؛ اين پروژه ها از برکات سفر مقام معظم رهبري است که در همين جا از همکاري دفتر مقام معظم رهبري، استانداري و سازمان مديريت و برنامه ريزي کرمانشاه تشکر مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن