تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806757333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت گردشگري ريلي کشور 2 برابر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱ب.ظ)
سلطاني‌فر: ظرفيت گردشگري ريلي کشور 2 برابر مي‌شود موج-رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت:گردشگري ريلي در کشورمان با 4 قطار در قالب 8 تور آغاز شد و با توجه به استقبال گردشگران اروپايي از اين نوع گردشگري، ظرفيت در اين بخش به 2 برابر افزايش خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مراسم امضاي تفاهم نامه راه اندازي و تجهيز اولين قطار گردشگري ايران و اتريش، گفت: يکي از اولويت‌ها در برنامه ششم توسعه کشور، توسعه گردشگري و به ويژه جذب گردشگر خارجي است.
معاون رئيس جمهور ادامه داد: سهمي که ما بايد از تعداد گردشگراني که در دنيا جابه‌جا مي‌شوند و درآمدي که در اين صنعت وجود دارد، داشته باشيم 2 درصد است، اين در حالي است که امروز کشور ما نيم درصد از اين سهم را در اختيار دارد، بايد به گونه اي برنامه ريزي کنيم که در 10 سال آينده، براساس سند چشم انداز 20 ساله کشور، به سهم 2 درصدي از تعداد گردشگران و درآمد موجود در اين بخش برسيم.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اضافه کرد: ما بايد در اين حوزه با رشدي معادل حدود 3 برابر رشد جهاني حرکت کنيم، به طوري که صنعت گردشگري در دنيا با رشد ساليانه 5/4 درصد همراه است و ما بايد به رشد 14 درصدي در اين بخش گام برداريم.
سلطاني فر گفت: توسعه گردشگري به منظور توسعه فرهنگي و اقتصادي، يکي از سياست‌هاي مهم دولت و رئيس جمهور است به گونه اي که دکتر روحاني در تمامي سخنراني‌ها و سفرهايي که دارند بر گسترش فعاليت‌هاي گردشگري تاکيد و تمرکز دارند.
وي با بيان اينکه همگرايي ساير دستگاه‌ها در توسعه فعاليت‌هاي گردشگري مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: در شرايط پس از توافق، اجراي برجام و لغو تحريم‌هاي ناعادلانه و ظالمانه، در تمامي بخش‌هاي کشورمان گشايش ايجاد خواهد شد و اين گشايش در حوزه گردشگري بيش از ساير بخش‌ها تأثر خواهد داشت.
معاون رئيس جمهور، توسعه امکانات حمل و نقل هوايي، زميني، دريايي و ريلي را به عنوان يکي از مهم‌ترين برنامه‌ها و استراتژي‌ها در اين حوزه دانست و افزود: با وجود منابع محدود، ترمينال شماره 2 فرودگاه امام خميني (ره) در حال آماده سازي است که با راه اندازي اين ترمينال، ظرفيت اين فرودگاه به 2 برابر افزايش مي‌يابد، همچنين تکميل پروژه‌هاي نيمه کاره فرودگاهي در شهرهاي مختلف مورد توجه قرار دارد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اضافه کرد: ورود قطارهاي گردشگري به ايران يک تجربه موفق بود و ادامه اين روند در قالب واگن‌هاي جديد، موضوعي است که مي‌تواند در توسعه گردشگري داخلي و خارجي و همچنين کاهش هزينه‌هاي گردشگري تأثير بسزايي داشته باشد.
وي با ابراز اميدواري نسبت به اجراي تفاهم نامه بين شرکت ايراني و طرف اتريشي، گفت: ما اميدواريم از ظرفيت سرمايه گذاران خارجي در زمينه ايجاد تاسيسات گردشگري و آموزش نيروي انساني استفاده کنيم، چراکه در اين حوزه مشکلات بسياري داريم، در حال حاضر براي آموزش نيروي انساني متخصص در حوزه گردشگري، از ظرفيت سازمان جهاني جهانگردي و شوراي جهاني سفر استفاده مي‌کنيم.
سلطاني‌فر تصريح کرد: اميدواريم با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود، مردم را از مزاياي گردشگري داخلي و خارجي که ما آن را به عنوان گنج پنهان مي دانيم، بهره مند کنيم.
معاون رئيس جمهور افزود: ورود قطارهاي گردشگري به کشورمان، به دليل امنيتي که در ايران وجود دارد يک تجربه بسيار موفق بود و به همين دليل اين ظرفيت امسال به 2 برابر افزايش خواهد يافت.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اضافه کرد: حضور گردشگران خارجي که با قطار در ايران سفر مي‌کنند نشان مي‌دهد ما در تمام نقاط کشورمان امنيت داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن