تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگری هم می تواند محوری برای تعاون کشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اصفهان: گردشگری هم می تواند محوری برای تعاون کشور باشد خبرگزاری پانا : استاندار اصفهان گفت:گردشگری هم می تواند محور تعاون کشور باشد متاسفانه در استان آنگونه که شایسته است این اقدام صورت نگرفته است در حالی که می توان با حرکت های فرهنگی در این مسیر ورود پیدا کرد
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور ساعت 13:36

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا،رسول زرگر پور،در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر و افتتاح متمرکز 76طرح تعاونی در استان اصفهان با بیان این که تنها طرح مسئله و دغدغه های بخش تعاون اقدامی مناسب  برای پیشبرد اهداف نیست،اظهار داشت:تشکیل شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی اقدامی در جهت دسته بندی و کارشناسی مسائل مربوط به حوزه ی تعاون است که این شورا به طور مستمر و ماهانه با حضور کارشناس بخش خصوصی  و افراد مرتبط در بخش دولت برگزار می شود.
وی افزود:آنچه که به عنوان نتیجه ی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی مطرح است، مجموعه ای از راهکار های ملی و استانی است که راهکار های استانی در سطح استان پیاده شده و 85 درصد از برنامه  ها بعد از انتشار آمار دبیرخانه ی شورای  گفتگوی بخش خصوصی و دولتی به اجرا رسیده است،همچنین راهکار های ملی توسط نماینگان مجلس در حال پیگیری است.
استاندار اصفهان با اشاره به موضوع مطرح در اتاق بازرگانی مرکز تحت عنوان مالیات ارزش افزوده  گفت:با تو جه به مطالعات کارشناسی اتاق بازرگانی در مسئله ی تعاون ،از تنها استانی که نماینده خواسته اند استان اصفهان بوده و این بیان گر این است که استان اصفهان نقش به سزای در پیشرفت تعاون کشور دارد.
وی درباره اهمیت بخش تعاون در کشور خاطر نشان کرد: هیچ مسئله ای به اندازه ی مسئله ی تعاون در قانون اساسی و سیاست گذاری ها حائز اهمینت نبوده است و در بررسی های انجام شده حدود 25 مانع اساسی در رابطه با بخش تعاون که مربوط به کل کشور است ،شناسایی شده است.
رسول زرگر پور پیرامون 25 مانع شناسایی شده در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی  گفت:دلیل وجود این موانع تاکید بر قوانینی است که اجرا نمی شود  و این مشکل،مشکلی است که به مسئولین این حوزه بر می گردد و بایستی  کار را اساسی تر و همراه با ایده ها و فکر های جدید تری پیش برد.
وی بیان کرد:علی رغم همه ی تلاش ها،همچنان بخش تعاون در استان  در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و تعدادی بالغ بر 2000 واحد از 6000 تعاونی غیر فعال بوده و فعالیتی انجام نمی دهند،در این راستا تشکیل کارگروه ارزیابی تعاون ها برای شناسایی و رفع مشکلات تعاونی ها پیشنهاد داده شده است.
استاندار اصفهان از اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه ی تعاونی ها اطلاع داد و تصریح کرد:طی امضای توافق نامه ای با وزارت کار،تعاون و امور اجتماعی آمادگی لازم در زمینه ی همکاری با حوزه های تعاونی اعلام آمادگی کرده ایم.
استاندار اصفهان در پایان با تاکید بر سرمایه گذاری در بخش گردشگری گفت:گردشگری هم می تواند محور تعاون کشور باشد متاسفانه در استان ماآن گونه که شایسته است  این اقدام صورت نگرفته است در حالی که می توان با حرکت های فرهنگی در این مسیر ورود پیدا کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن