تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805802540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق گراميداشت روز جهاني گردشگري در بطن جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۱ب.ظ)
معاون گردشگري خبر داد: تحقق گراميداشت روز جهاني گردشگري در بطن جامعه موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: دوم تا پنجم مهرماه سال جاري، آيين گراميداشت روز جهاني گردشگري علاوه بر مشارکت خانواده تخصصي صنعت گردشگري کشور به صورت سراسري در همه استان‌ها با حضور و همراهي عموم مردم جامعه برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در جلسه هماهنگي برگزاري نمايشگاه اختصاصي «مشارکت ملي گردشگري» با رويکرد همدلي و هم‌زباني که به مناسبت روز جهاني گردشگري برگزار خواهد شد؛ گفت: هر سال با فرا رسيدن تاريخ 5 مهر – 27 سپتامبر – همه کشورهاي عضو سازمان جهاني جهانگردي (UNWTO) با تدارک برنامه‌ها و گردهمايي‌هاي گوناگون اين رويداد را در سطح ملي گرامي مي‌دارند.
وي با بيان اينکه در اين روز هر ساله خانواده بزرگ صنعت گردشگري کشور گرد هم جمع مي‌شوند؛ افزود: امسال در صدد برآمديم تا علاوه بر گردهمايي تخصصي مذکور و نيز برگزاري «دومين جشنواره مشارکت ملي گردشگري» - که سه ماه پيش فراخوان آن اعلام شده است- با ايجاد پلي ميان اين دو رويداد، عموم مردم جامعه را نيز با دعوت به نمايشگاه «تخصصي مشارکت ملي گردشگري» نسبت به آثار و تبعات مثبت توسعه صنعت گردشگري در کشور و به تبع آن فرهنگ سازي مورد نياز آگاه سازيم.
رحماني موحد با اشاره به اينکه عموم هم‌وطنان مي‌توانند از تاريخ 2 لغايت 5 مهرماه با حضور در محل بوستان نوروز واقع در منطقه فرهنگي – گردشگري عباس آباد تهران از غرفه‌ها و برنامه‌هاي متعدد نمايشگاه تخصصي مشارکت ملي گردشگري بازديد نمايند؛ اظهار کرد: آشنايي با اقوام و آيين‌ها، معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي و نيز آگاهي از خدمات و دستاوردهاي فعاليت نهادها و ارگان‌هاي مؤثر و همکار در صنعت گردشگري به عنوان متوليان فرابخشي صنعت گردشگري کشور در کنار ده‌ها برنامه مفرح و شاد متناسب با اعياد موجود بخشي از زواياي نمايشگاه پيش رو به شمار مي‌آيند.
معاون گردشگري خاطر نشان کرد: همزمان با اين مناسبت ملي، کليه استان‌هاي کشور نيز علاوه بر برگزاري گردهمايي‌هاي تخصصي خانواده صنعت گردشگري با ورود به بطن جامعه دو موضوع فرهنگ سازي و آگاهي رساني عمومي را همزمان با روز جهاني جهانگردي اجرايي خواهند کرد.
اين مقام مسوول همچنين با اشاره به اهميت حضور و همکاري کليه نهادهاي فرابخشي و متولي امر سفر گفت: خانواده صنعت گردشگري مجموعه اي يکپارچه است که منفعت حاصل از فضاي همکاري و تعامل سبب هم افزايي و دست يابي به اهداف خرد و کلان کشور خواهد شد.
رحماني موحد با بيان اينکه طي سال‌هاي گذشته مردم بيش از پيش با موضوع سفر و گردشگري آشنا شده‌اند؛ گفت: اطلاع رساني عموم مردم نسبت به سياست‌ها و برنامه‌هاي هر يک از ارگان‌هاي اجرايي و متولي سفر در نمايشگاه مشارکت ملي گردشگري» بستري مساعد از جنس تعامل و همبستگي را در راستاي افزايش خدمت رساني به گردشگران، ارتقاي سطح خدمات و نيز نهادينه کردن فرهنگ سفر در کشور به دنبال خواهد داشت.
وي همچنين با اشاره به ويژگي‌هاي ذاتي و دليل انتخاب مجموعه فرهنگي – گردشگري عباس آباد تهران يادآور شد: محوطه مورد نظر با دارا بودن ظرفيت‌هاي گردشگري شهري در پايتخت همچون پارک آب و آتش، پل طبيعت، گنبد رصد، مسيرهاي پياده روي در بافت طبيعي و نيز وجود مراکز پذيرايي و تفريحي، روزانه پذيراي هزاران نفر از هم‌وطنان است که اين قابليت در کنار ظرفيت‌هاي نمايشگاه پيش رو زمينه دستيابي به اهداف اشاره شده را فر اهم خواهد آورد.
رحماني موحد در پايان از کليه نمايندگان نهادهاي حاضر خواست تا با تمام توان در نمايشگاه تخصصي مشارکت ملي گردشگري» به عنوان سمبل فرهنگ سازي در حوزه صنعت گردشگري مشارکت نمايند و با ايجاد ارتباط دو سويه قوي ميان بخش دولتي و عموم جامعه با رويکرد همدلي و هم‌زباني حساسيت عمومي نسبت به موضوع گردشگري را رقم بزنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن