تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805805373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکی داورماه، قهرمانی جزو بهترین ها!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ترکی داورماه، قهرمانی جزو بهترین ها!




به زودی جلسه 1+45 برگزار می‌شود! اسدی دبیرکل فدراسیون دست به کار شده با پیشنهاد اصفهانیان و اعضای کمیته داوران قرار است در روز21 شهریور ماه با 45 داور لیگ برتر جلسه هم اندیشی برگزار کند.





روزنامه ایران ورزشی: به زودی جلسه 1+45 برگزار می‌شود! اسدی دبیرکل فدراسیون دست به کار شده با پیشنهاد اصفهانیان و اعضای کمیته داوران قرار است در روز21 شهریور ماه با 45 داور لیگ برتر جلسه هم اندیشی برگزار کند. پنج هفته نخست لیگ برای داوران خیلی سخت گذشت!این بار گلایه تیم‌ها از داوران جوان و بی تجربه لیگ نبود! بلکه هرچه سرو صدا به پا شد از داوران نام آشنایی بود که برای کمیته داوران وزنه محسوب می‌شدند. اعتراض از همه شهرهای ایران به گوش می‌رسید و همین نکته مسوولان داوری را نگران کرد. داوران به ترتیب به صف شدند و تک تک از گردونه مسابقات حذف می‌شدند! از فغانی گرفته تا دیگر داورانی که در سال‌های گذشته جایزه بهترین‌ها را از آن خود کرده بودند. این اتفاق باعث به صدا در آمدن زنگ خطری شد تا کمیته داوران به فکر راه حل باشد. وقفه پیش آمده در لیگ برتر بهترین زمان موشکافی برای پی بردن به ریشه ماجرا است. باید اصل ماجرا را پیدا و در نهایت فکری برای ریشه کن کردن آفتی که به جان جامعه داوری افتاده کرد.

کمیته داوران نخستین قدم را جلسه هم اندیشی می‌داند. نشستی که دلایل ناکامی‌های این فصل داوری واکاوی شود. برای همین هم جلسه 1+45 را پیشنهاد کردند. یعنی اسدی دبیرکل فدراسیون رو درروی داوران بنشیند و درباره اتفاقات افتاده حرف بزند. در این نشست باید مشخص شود که اشکال کار کجاست. البته مسوولان کمیته داوران برای اینکه داوران برتر انگیزه بگیرند هم یک راه حل اندیشیده‌اند. یک ماه از عمر داوری لیگ پانزدهم گذشته و در این مدت داورانی قضاوت کردند که قضاوت‌های آنها کمترین سرو صدا را داشته است. برای این داوران از طریق نامی نو اسپانسر جدید داوری هدایایی را در نظر گرفتند.

طبق تصمیم کمیته داوران قرار است به پنج داور برگزیده، نفری یک سکه طلا بدهند. نکته قابل توجه این است که محسن ترکی در بین داوران لیگ برتر از لحاظ کمیته داوران داور ماه انتخاب شده است. در بین برگزیده‌ها داوران مشهدی بیشترین سهم را دارند اما داوران تهرانی در بین داوران انتخاب شده نیستند. با توجه به انتخاب کمیته داوران محسن قهرمانی برای قضاوت بازی دربی اصفهان، یدا... جهانبازی برای قضاوت بازی استقلال و ذوب در بین داوران برگزیده هستند، همچنین سه کمک داور (سعید زارع برای حضور موفق در بازی پرسپولیس و پدیده، تورج عیوض محمدی برای بازی نفت تهران و ملوان و رضا سخندان برای بازی فولاد و پرسپولیس) جزو برگزیده‌های کمک داوری لیگ هستند ضمن اینکه ترکی نیز داور ماه انتخاب شده است.

 در این انتخاب‌ها سعید زارع و یدا... جهانبازی از استان چهارمحال و بختیاری هستند، محسن ترکی، محسن قهرمانی و رضاسخندان از خراسان و تورج عیوض محمدی از زنجان حضور دارند و در بین این اسامی خبری از داوران و کمک داوران تهرانی نیست. به هرحال کمیته داوران در جلسه‌ای که برگزار کردند این داوران را برگزیده‌اند و در نهایت روز21 شهریور با حضور اسدی از آنها با اهدای یک سکه قدردانی می‌کنند. هر چند که به نظر می‌رسد در این انتخاب‌ها دلخوری نیز بین داوران به وجود بیاید. جلسه 1+45 با هدف رفع اشکالات داوری و هم اندیشی برای تعیین راه حل‌های مناسب برای ادامه راه برگزار می‌شود و کمیته داوران امیدوار است که این هم اندیشی در نهایت نتیجه مثبتی برای ادامه لیگ داشته باشد و داوری‌ها کمتر در لیگ سرو صدا به پا کند!






تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن