تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818819729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبض جامعه در آموزش و پرورش می زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نبض جامعه در آموزش و پرورش می زند خبرگزاری پانا: امام جمعه ی شهر ازندریان با اشاره به نقش و جایگاه مهم نظام تعلیم و تربیت، گفت: نبض جامعه در آموزش و پرورش می زند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور ساعت 14:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام امیدی متقاعد در دیدار سرپرست آموزش و پرورش منطقه ی جوکار، آموزش و پرورش را نهادی مهم دانست و افزود: هیچ ارگانی مانند این نهاد گسترده نیست.
 وی با بیان این که نبض جامعه در آموزش و پرورش می زند، بیان کرد: این نهاد در تعلیم و تربیت نیروی انسانی کار آمد نقش به سزایی دارد و یکی از اثرگذارترین ارکان کشور است.
   امام جمعه ی ازندریان با اشاره به ارزش بالای تحصیل و کسب علم در اسلام، گفت: روش آموزش باید به روز باشد و در کنار آموزش، مهارت های زندگی اعم از اجتماعی و اخلاقی به صورت جدی به دانش آموزان در حد توان ارائه شود.
 سرپرست آموزش و پرورش منطقه ی جوکار نیز با ابلاغ سلام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به امام جمعه ی ازندریان، اظهار کرد: آموزش مقدمه  ی تربیت و تربیت مقدم  بر آموزش است.
  پورداود با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رشد و تعالی آموزش و پرورش جامعه را در گرو حمایت و پشتیبانی روحانیون از این نهاد دانست و بیان کرد: هدایت و راهنمایی های ائمه ی محترم جمعه و جماعات راهگشای مسوولین و فعالان عرصه ی  تعلیم و تربیت است.
   وی از امام جمعه ی ازندریان درخواست کرد با حضور در مدارس در طول سال تحصیلی، در بحث تقویت ارزش های اعتقادی، آموزش و پرورش منطقه  را یاری کند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن