تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816709923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير مثبت اجراي برجام بر توسعه همکاري‌هاي نفتي ايران با جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
تاثير مثبت اجراي برجام بر توسعه همکاري‌هاي نفتي ايران با جهان موج - عضو هيأت‌رئيسه کميسيون انرژي مجلس با اشاره به جايگاه ويژه ايران در حوزه نفت و گاز گفت: اجراي برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، زمينه توسعه همکاري‌هاي بين المللي صنعت نفت را تقويت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جليل جعفري بنه خلخال، عضو هيأت‌رئيسه کميسيون انرژي مجلس، اظهار کرد: مهم‌ترين محور مدنظر هيأت‌هاي اقتصادي - سياسي خارجي که بعد از توافقات اخير (برنامه اقدام مشترک) به ايران سفر مي‌کنند، مقوله نفت و گاز است.
عضو کميسيون انرژي افزود: هيأت‌هاي خارجي علاقه‌مندي بيشتري نسبت به توسعه همکاري‌هاي نفتي نشان مي‌دهند، بنابراين سرمايه‌گذاري در اين زمينه به نفع آينده کشور خواهد بود.
دبير کميسيون انرژي مجلس در همين زمينه تصريح کرد: در واقع ايران در زمينه نفت و گاز ظرفيت‌هاي نهفته فراواني دارد. از اين‌ رو، توسعه مناسبات در اين زمينه به نفع هر دو طرف ارزيابي مي‌شود.
دبير کميته انرژي‌هاي نو و هسته‌اي مجلس گفت: انرژي در صدر موضوعات جهاني قرار دارد و ايران در اين زمينه در رديف پنج قدرت جهاني محسوب مي‌شود.
اين نماينده مجلس نهم در خصوص سرمايه‌گذاري خارجي در ايران هم گفت: به نظر نمي‌رسد در اين زمينه محدوديت قانوني وجود داشته باشد، بنابراين براي توسعه سرمايه‌گذاري‌ها مشکل قانوني نخواهيم داشت. افزون بر اين، قراردادهاي جديد نفتي ايران که رونمايي خواهد شد به اين روند کمک خواهد کرد.
وي هم‌چنين با اشاره به طي مراحل اجرايي برجام (برنامه اقدام مشترک) گفت: ايران آماده افزايش سطح همکاري‌هاي نفتي و گازي با همه کشورها به‌جز رژيم اشغالگر قدس است.
وزير نفت يکشنبه همين هفته پس از ديدار با نيلز اشميد، وزير اقتصاد ايالت بادن – وورتمبرگ، گفت: شرکت‌هاي آلماني و ايراني مي‌توانند مذاکرات خود را تا پيش از لغو تحريم‌ها آغاز کنند تا قرارداد بين آن‌ها بلافاصله بعد از برداشته شدن تحريم‌ها امضا شود.
بيژن زنگنه افزود: در اين ديدار همچنين نحوه سرمايه‌گذاري در ايران با توجه به سياست‌هاي اصل ۴۴ براي شرکت‌هاي آلماني تشريح شد.
تهران ۴۵ پروژه نفت و گاز را براي ارائه در اجلاس لندن در ماه دسامبر همزمان با رونمايي از مدل تازه قرارداد نفت ايران (IPC) به‌ منظور ۲ برابر کردن توليد نفت خام خود، انتخاب کرده است.
مرکز پژوهش‌هاي مجلس نيز درباره برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) با رويکرد تحليل اثرات اجراي آن در بخش صنعت، پتروشيمي و معدن بررسي کرده است، مهم‌ترين اثرات اجراي برجام و لغو تحريم‌ها بر صنعت پتروشيمي با فرض رعايت الزامات موردنياز؛ مشتمل بر تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام پتروشيمي در قالب فاينانس و سرمايه‌گذاري مشترک و... دسترسي سريع و ارزان به تجهيزات کليدي و دانش فني مورد نياز به‌خصوص دستيابي به دانش فني تبديل متانول به پروپيلن (MTP) و تأمين کاتاليست هاي ضروري خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن