تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري 38 ميليارد تومان صدقه در تهران / 50 درصد حاميان سراسر کشور را شهروندان تهراني تشکيل مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۸ب.ظ)
جمع آوري 38 ميليارد تومان صدقه در تهران / 50 درصد حاميان سراسر کشور را شهروندان تهراني تشکيل مي دهند موج - مدير کل کميته امداد استان تهران گفت: سال گذشته 38 ميليارد 200 ميليون تومان صدقه جمع آوري شد که سهم هر نفر در سال 3 هزار تومان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محسن وليئي در نشست خبري که صبح امروز برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: سرانه هر نفر شهروند تهراني براي پرداخت صدقه در سال سه هزار تومان است و اگر جمعيت روزهاي تهران يعني 13 ميليون نفر را محاسبه کنيم هر نفر در ماه 250 تومان صدقه پرداخت مي کنند.
وي افزود: بر اساس آمار روزانه شهروندان پايتخت 80 ريال در روز صدقه مي دهند که اين آمار چندان قابل قبول نيست.
مديرکل کميته امداد استان تهران در خصوص تعداد صندوق هاي صدقه موجود در سراسر کشور اظهار کرد: در کل کشور 7.5 ميليون صندوق صدقه وجود دارد که از اين تعداد 43 هزار صندوق در معابر استان تهران، 10 و 700 صندوق در اماکن و 650 هزار صندوق نيز در منازل مردم شهر تهران مي باشد.
وليعي با ارائه آماري از خانوارهاي تحت پوشش کميته امداد امام خميني در شهر تهران خاطرنشان کرد: در شهر تهران 70 هزار خانوار تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) قرار دارند و در امداد به 132 هزار نفر خدمات ارائه مي دهيم.
وي با تأکيد بر اينکه خدمات موردي ارائه شده از سوي کميته امداد استان تهران بسيار زياد است اذعان کرد: در طول سال بيش از 266 هزار خانوار به صورت موردي از کميته امداد خدمات دريافت مي کنند که اين ميزان به نسبت کل کشور بسيار زياد است.
مديرکل کميته امداد استان تهران با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته شده به منظور اشتغال مددجويان تحت پوشش اين نهاد گفت: در حوزه اشتغال اقدامات بسيار خوبي براي مددجويان تهراني داشته ايم و هر مددجو به ميزان فعاليت خود از وام هاي کميته امداد بهره مند شده است.
وليئي در خصوص آموزش هاي ارائه شده به مددجويان تحت پوشش کميته امداد بيان کرد: در چهارماهه نخست سال جاري سه هزار و 225 نفر موفق به حضور در دوره هاي آموزش فني وحرفه اي کميته امداد شده اند.
وي در پاسخ به اين سوال که ميزان وام هاي خودکفايي پرداخت شده به مددجويان کميته امداد چقدر است تصريح کرد: در طرح توان افزايي هشت ميليون تومان در طرح خودکفايي 30 ميليون تومان و در طرح هاي ديگر نيز تا سقف 15 ميليون تومان با کارمزد چهار درصد به نيازمندان پرداخت مي شود.
وي با بيان اينکه يکي از اصلي ترين اقدامات کميته امداد حمايت از زنان سرپرست خانوار است خاطرنشان کرد: 77 درصد از خانوارهاي تحت پوشش کميته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکيل مي دهند و اکنون 97 هزار و 802 خانواده تحت پوشش کميته امداد قرار دارند.
مديرکل کميته امداد استان تهران در خصوص تعداد ايتام تحت پوشش کميته امداد اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار و 338 يتيم در شهر تهران از خدمات کميته امداد بهره مند شده و داراي حامي هستند.
وليئي از امکان کمک هاي غيرمستقيم شهروندان تهراني به مددجويان کميته امداد خبر داد و گفت: مردم مي توانند با تماس با شماره تلفن 7355 کمک هاي خود به نيازمندان را به صورت تلفني پرداخت کنند.
وي با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان تهران از ارائه کمک به نيازمندان گفت: در حال حاضر 50 درصد از حاميان نيازمندان سراسر کشور را شهروندان تهراني تشکيل مي دهند و از اين بابت در تهران با مشکل مواجه نيستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن