تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش عمده فعاليت‌هاي کشاورزي کشور در قالب تعاوني‌ها انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱:۲۶ق.ظ)
مدير کل دفتر تعاوني‌هاي توزيعي وزارت کار: بخش عمده فعاليت‌هاي کشاورزي کشور در قالب تعاوني‌ها انجام مي‌شود موج - مدير کل تعاوني‌هاي توزيعي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي با بيان اين که ۲۰ درصد ساخت‌وساز مسکن شهرها توسط تعاوني‌ها صورت مي‌گيرد، گفت: بخش عمده فعاليت‌هاي کشاورزي کشور در قالب تعاوني‌ها انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد بيگدلي، مدير کل تعاوني‌هاي توزيعي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي، در مراسم دهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر استان البرز که ظهر امروز در محل سالن تربيت مربي کرج با حضور استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به اين که تعاوني‌ها مؤسسات اقتصادي با اهداف اجتماعي هستند، اظهار داشت: تعاوني‌ها در راستاي تأمين منافع ذي‌نفعان خود که قشر عظيمي از مردم هستند، کار مي‌کنند.
وي با تأکيد بر اين که به سبب برخي کم‌توجهي‌ها سازمان ملل تمايل دارد، توجه ويژه‌اي به بحث تعاون داشته باشد، افزود: يکي از راه‌هاي رفع تعارضات اجتماعي توجه به بخش تعاون است.
وي با اشاره به اين که سهم تعاوني‌ها در دنيا روزبه‌روز بيشتر مي‌شود، خاطرنشان کرد: از سال 1960 ميلادي تا کنون جمعيت دنيا دو برابر شده در حالي که تعداد اعضاي تعاوني‌ها در اين مدت زمان 3.6 برابر افزايش يافته است.
مدير کل دفتر تعاوني‌هاي توزيعي وزارت کار گفت: طبق اظهارات و آمار اتحاديه تعاوني‌ها در سال 2012 نزديک به هزار و 500 شرکت تعاوني بالغ بر هر کدام 100 ميليون دلار گردش مالي داشتند.
وي با اشاره به اين که اصلي‌ترين هدف و کار تعاوني‌ها ساماندهي فعاليت‌هاي اقتصادي و تقويت بنگاه‌هاي خرد است که در اين عرصه فعاليت دارند، تصريح کرد: از جهت شرايط جهاني بستر مطلوبي براي گسترش و توسعه تعاوني‌ها وجود دارد که بايد از آن بهره‌مند شد.
بيگدلي با تأکيد بر اين که تعاون در بحث قانون اساسي از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، يادآور شد: اقتصاد مقاومتي با توجه به شرايط منطقه‌اي، بين‌المللي و اصول ارزش‌ها بايد با اقتصادي همراه باشد که تاب‌آوري اقتصاد در آنجا حاکم و متکي بر نيروي انساني و سرمايه‌هاي مردمي انجام شود.
وي با اشاره به اين که اقتصاد مقاومتي است که سهم تعاون در آن 25 درصد برسد و اين مهم تا حد مطلوبي در کشور اجرايي شده است، عنوان کرد: اگر مردم به صورت گسترده در اقتصاد مشارکت نداشته باشند آن اقتصاد مشارکتي نيست.
مدير کل دفتر تعاوني‌هاي توزيعي وزارت کار با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي در اصل اقتصادي است که نبايد صرفا دولتي و يا فردي باشد، گفت: تعاوني‌ها سبب جلب مشارکت مردم در بخش‌هاي مختلف مي‌شوند و به نوعي مجري سياست‌هاي دولت هستند و اگر سياست‌ها درست اتخاذ نشوند نقطه منفي براي کشور و تعاوني‌ها به شمار مي‌آيد.
وي با اشاره به اين که بخش عمده فعاليت‌هاي کشاورزي کشور در قالب تعاوني‌ها صورت مي‌گيرد، يادآور شد: برحسب گزارش مرکز آمار کشور 20 درصد ساخت‌وساز مسکن شهرها توسط تعاوني‌ها صورت مي‌گيرد.
بيگدلي با تأکيد بر اين که 15 درصد از توزيع کشور در بخش‌هاي خرده‌فروشي توسط تعاوني‌هاي مصرف کشور انجام مي‌شود، افزود: وجود تعاوني‌ها در بخش‌هاي مختلف سبب ايجاد الگوهاي رفتاري مناسب در کشور مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن