تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلوفس و جدایی ستاره‌های ولفسبورگ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلوفس و جدایی ستاره‌های ولفسبورگ




مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ با اشاره به ترانسفر چند بازیکنش در تابستان، اذعان کرد که تصمیم‌گیری درمورد جدایی اینها به سختی گرفته شد.





ورزش سه: مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ با اشاره به ترانسفر چند بازیکنش در تابستان، اذعان کرد که تصمیم‌گیری درمورد جدایی اینها به سختی گرفته شد.

به غیر از کوین دی‌بروین که در ازای مبلغ 74 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و گران‌ترین ترانسفر تاریخ بوندسلیگا را رقم زد، ایوان پریسیچ کروات و آرون هانت دیگر ستاره‌های ولفسبورگ بودند که در مهلت نقل و انتقالات تابستان جاری به ترتیب به اینترمیلان و هامبورگ پیوستند.

کلاوس آلوفس ،مدیر ولفسبورگ، تاکید کرد تصمیم‌گیری در مورد انتقال این سه بازیکن اصلا آسان نبوده است. وی به "کیکر" گفت:" ولفسبورگ می‌توانست در مورد رفتن هر سه این بازیکنان به مشتریان نه بگوید؛ اما ما قول داده بودیم پیشنهادات وارده را مورد بررسی قرار دهیم و در این حالت گاهی اوقات شرایطی وجود دارد که آدم به بهترین بازیکنانش که دوست دارد با کمال میل به همکاری با آنها ادامه دهد هم اجازه رفتن می‌دهد."

وی با اذعان به اینکه هیچ کدام از این سه نفر برای جدایی از ولفسبورگ متوسل به رفتار ناجوانمردانه و ناسپاسی نشدند افزود:" به صراحت می‌گویم که هر سه این بازیکنان رفتاری کاملا حرفه‌ای از خود بروز دادند. آنها به دفتر من آمدند، به شرایطشان اشاره کردند، از وجود امکان ترانسفرشان به تیم دیگر سخن گفتند و خواهش کردند که ما این امکان را با جدیت مورد بررسی قرار دهیم."






تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن