تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819322370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح حج فقرا در پلدختر با همکاري خيرين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۰ب.ظ)
اجراي طرح حج فقرا در پلدختر با همکاري خيرين موج - خرم آباد-مدير کميته امداد امام خميني (ره) پلدختر از کمک 55 ميليون ريالي خيرين نيکوکار جهت اعزام 51 نفر از مددجويان تحت حمايت اين شهرستان به مشهد مقدس و کربلاي معلي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ميرزا خدائي با اشاره به نحوه اجرايي شدن طرح حج فقرا اظهار کرد: اين طرح در طول سال با همکاري و مشارکت مالي خيرين و حاميان نيکوکار اجرا مي‌شود که در قالب اين طرح مددجويان مورد حمايت کميته امداد به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام مي‌شوند.
وي با اشاره به اينکه هدف از اجراي طرح حج فقرا تقويت روحيه معنوي خانواده‌هاي تحت پوشش اين نهاد و ترويج فرهنگ ناب ارتباط با اهل‌ بيت (ع) است، اضافه کرد: در قالب طرح حج فقرا، خيرين و نيکوکاران با قبول هزينه اعزام يک يا چند مددجو به سفرهاي زيارتي مشهد مقدس،کربلا، قم و جمکران کميته امداد را در اجراي اين طرح ياري مي‌کنند که در طي 5 ماه گذشته 2 نفر از مددجويان از طرف کميته امداد به اردوي مشهد،42 نفر از طرف خيران به مرقد امام و 3 نفر از طرف کميته امداد به زيارت کربلا معلي مشرف شده اند که در اين راستا 42 ميليون ريال از طرف خيران و 12 ميليون از طرف امداد هزينه شده است.
وي با اشاره به اجراي طرح حج فقرا در سال جاري تصريح کرد: کميته امداد پلدختر به‌ منظور بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خيرين و نيکوکاران در تلاش است تا زمينه اعزام مددجوياني را که تاکنون به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند، فراهم سازد.
وي اظهار اميدواري کرد؛ با تعامل و همکاري هر چه بيشتر با خيرين نيکوکار شاهد اعزام مددجويان بيشتري به اين مکان‌هاي زيارتي باشيم.
خدائي در پايان گفت: شايان ذکر است کليه هزينه هاي اين سفر براي مددجويان اعزامي کاملا رايگان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن