تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان سومين مرحله اردوی تیم ملی ساندا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پایان سومين مرحله اردوی تیم ملی ساندا
سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ساندا که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از جمعه 6 شهریور آغاز شده بود، فردا چهارشنبه 18 شهریور پایان می یابد.


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، سومین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا که به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی از جمعه 6 شهریور ماه آغازه شده بود،فردا به کار خود پایان می دهد و سانداکاران به مدت سه روز به استراحت می روند.


یادآور می شود: بدلیل آماده کردن سالن آکادمی ووشو و خوابگاه ها برای تورنمت بین الملی جام پارس( 27تا 29 شهریور) سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ساندا یک روز زودتر از موعد مقرر پایان یافت.


شایان ذکر است: پیش از آغاز سومین مرحله اردو طی برگزاري رقابت انتخابی درون اردویی تکلیف تمامی اوزان به جز وزن منفی 60 و 80 کیلوگرم مشخص شده بود، که در اردوی سوم نیز فرود ظفری و یزدان میرزایی برای دومین بارحریفان خود را مغلوب کردند و جزو نفرات ثابت در اردو شدند.




لازم به ذکر است : مسعود انصاری در وزن 52 كيلوگرم، علی بختیاری در وزن 56 كيلوگرم، فرود ظفری در وزن 60 كيلوگرم، جعفر شیرزاد در وزن 65 كيلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن 70 كيلوگرم، سجاد عباسی در وزن 75 كيلوگرم، یزدان میرزایی در وزن 80 كيلوگرم، امیر فضلی در وزن 85 كيلوگرم، حمیدرضا قلی پور در وزن 90 كيلوگرم و آرمان بازیاری در وزن بعلاوه 90 کیلوگرم سانداکاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی ووشوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اندونزی هستند.


یادآور می شود، در حال حاضر در اردوی تیم ملی ساندای کشورمان در 10 وزن سانداکار حضور دارند که طبق قوانين فدراسيون جهاني هر كشور مي تواند 5 سانداكار در بخش آقایان اعزام كند كه كادر فني و مسوولان فدراسيون پس از بررسی عملکرد سانداکاران در اردوها،تورنمت بین الملی جام پارس و هممچنین دیدار تدارکاتی مقابل چینی ها نفرات اعزامي خود را معرفی می كنند.


گفتنی است، مسابقات ووشو قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

صادقی: حاصل برنامه‌ریزی فدراسیون را در مسابقات جهانی رو خواهیم کرد
قهرمانان جهان و آسیا در اردوی تیم ملی ساندای بانوان جمع اند
ملکی: جام پارس میدان خوبی برای محک ملی پوشان است
تهران میزبان مسابقات ووشو بین الملی جام پارس
عربی: تجارب جدیدی در تمرینات پشت سر می گذاریم
امکانات به روز ایران در پیشرفت تالوکاران موثر است
شیرآقایی: سانداکاران رقابت های جام پارس معرفی می شوند





۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن