تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مطبوعاتی آموزش وپرورش استان اصفهان با اصحاب رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست مطبوعاتی آموزش وپرورش استان اصفهان با اصحاب رسانه خبرگزاری پانا :نشست مطبوعاتی آموزش وپرورش استان اصفهان با اصحاب رسانه برگزارشد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور ساعت 17:07

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ،محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : اول مهر و بازگشایی مدارس بزرگترین اتفاقی است که در طول سال رخ  می دهد  و گذشتگان ما چقدر خوش فکر بودند که جشن مهرگان را با آغاز سال تحصیلی مصادف کردند.
 وی افزود : اعتقاد راسخ داریم که هربابی که از تعلیم وتربیت گشوده میشود یک باب بر روی جهل ونادانی بسته خواهد شد و ما مشتاقانه منتظر شروع سال تحصیلی جدید هستیم .    
وی در ادامه افزود : سال تحصیلی که  پیشرو خواهیم داشت یکی از حساس ترین سال های تحصیلی است به این دلیل که از لحاظ ساختاری سند تحول بنیادین نظام آموزش وروش سال ها انتظار آن را کشیدند و امسال از لحاظ ساختاری به صورت کامل در هر سه دوره ی تحصیلی جاری خواهد شد .
 وی گفت :امسال با تمام توان بیش از حدود پنجاه و نه هزار همکار فرهنگی برای حدود هشت صد و پنجاه هزار  نفر دانش آموزدر اصفهان آماده ی خدمت رسانی هستند و از روز اول مهر کلاس ها باز گشایی خواهد شد . 
  وی افزود:  پروژه ی مهرو تمام امکانات نیروی انسانی ، فضاوتجهیزات و ... را فراهم خواهد کرد تا سال تحصیلی را آموزش و پرورش بتواند باخوبی آغاز کند به همین جهت در آموزش و پرورش استان اصفهان کمیته ای تحت عنوان کمیته ی پروژه ی مهر تحت مسولیت مدیر کل آموزش و پرورش و تحت نظارت و پیگیری حوزه ی معاونت آموزش و پرورش متوسطه ی  تشکیل شده است . 
وی در زمینه کارگروهها گفت : پنج کارگروه تالیف شده که به طور مستقل کار خود را شروع کرده و مصوبات را در صورت جلسه ی اصلی به اشتراک خواهند گذاشت.
وی در زمینه کار گروه تعمیر و تجهیز واحد های آموزشی  گفت این کمیته با مسئولیت معاونت توسعه  و مدیریت آموزش و پرورش  مهندس میر پور تشکیل شده و فعالیت خواهد کرد
وی در ادامه افزود : کارگروه سامان دهی نیرو های انسانی آموزش و پرورش تحت مسئولیت  دکتر پناهی معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان مشغول به کار است.
مدیر کل اموزش و پرورش گفت : کارگروه ارزیابی از پروژه ی مهر که تحت مسولیت هاشمی رئیس اداره ی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان است .  قائدیها گفت : کار گروه تبلیغات و اطلاع رسانی که تحت مسؤلیت  مهدی رئیس اداره ی روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فعالیت می کند وی  افزود : کار گروه تایید صلاحیت که تحت مسئولیت اعتدالی رئیس اداره ی حراست آموزش و پرورش استان است .   
وی در ادامه افزود: مانند سال گذشته ما شروع سال تحصیلی را در یکی از مدارس خاص استان در مدرسه استثنایی های جسمی حرکتی طاها در استان اصفهان آغاز خواهیم کرد .                                                                     
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت :   در جلسه ی شورای آموزش پرورش که با حضور استاندار تشکیل شد؛ تصمیم گرفته شد که  دستور العمل آغاز سال تحصیلی وپروژه ی مهر توسط استاندار تهیه و تدوین  و به کلیه ی  فرمانداران و بخشداران شهرستان های استان اصفهان ابلاغ گردد. همچنین به تمام مسؤلین مرتبط با آغاز سال تحصیلی ابلاغ گرددکه  همکاری مناسبی را با آموزش و پرورش  داشته باشند . 
گفتنی است  سال تحصیلی گذشته استان اصفهان با کسب 91 درصد امتیاز از صد درصد به عنوان پروژه ی مهر ممتاز کشور برگزیده وموردتقدیر قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن