تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري کارناوال بزرگ تهران هم شبکه فاضلاب دارد در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
برگزاري کارناوال بزرگ "تهران هم شبکه فاضلاب دارد" در تهران موج - کارناوال بزرگ "تهران هم شبکه فاضلاب دارد" با حضور شهروندان تهراني به ويژه خانواده‌هاي تهراني در خيابان‌هاي وليعصر، فلسطين، کارگر و جشن اختتاميه در مجموعه تفريحي درياچه شهداي خليج فارس توسط شرکت فاضلاب تهران و با همکاري سازمان مردم نهاد جمعيت حاميان زمين برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر رياضتي، مدير عامل شرکت فاضلاب تهران، در اين خصوص اظهار داشت: اين کارناوال آموزشي-فرهنگي با حضور خانواده‌هاي تهراني با هدف اطلاع رساني از وجود و فوايد سيستم فاضلاب در شهر تهران و همچنين آگاه شدن شهروندان از پيامدهاي دفع فاضلاب به روش‌هاي سنتي و نتيجتاً تشويق و ترغيب مردم در جهت استفاده از اين خدمات و فرهنگ‌سازي استفاده از شبکه فاضلاب بوده و مسيرهاي خيابان وليعصر، ميدان منيريه، ميدان فاطمي، بلوار کشاورز و در ادامه استيج آموزشي، فرهنگي، تفريحي در مجموعه تفريحي در درياچه شهداي خليج فارس منطقه 22 برگزار شد.
وي به آشنايي شهروندان تهراني از کارگاه‌هاي شرکت فاضلاب در سطح شهر در اجراي طرح فاضلاب تهران اشاره کرد و افزود: در اين برنامه فرهنگي سعي بر آن شد تا به شهروندان تهراني يادآوري شود که بخش عمده تهران داراي شبکه فاضلاب است و در حال تکميل شدن هست و در مقطع کنوني، زمان آن فرارسيده است که شهروندان نسبت به اتصال منازل خود به شبکه فاضلاب شهري اقدام کنند و از اين تاسيسات ايجاد شده با هزينه‌هاي سنگين ملي و تلاش‌هاي شبانه‌روزي پرسنل شرکت فاضلاب در شرايط بسيار سخت استفاده بهينه نمايند.
رياضتي افزود: اين کارناوال آموزشي-فرهنگي با اجراي برنامه‌هاي نمايشي، مسابقه و اهداء جوايز همراه شد و خانواده‌هاي تهراني با گردهمايي در مجموعه تفريحي درياچه شهداي خليج فارس در خصوص تکميل چرخه آب و فوايد بهداشتي وصل بودن و مضرات متصل نبودن به شبکه فاضلاب و... آشنا شدند.
وي ادامه داد: حرکت کارناوال "تهران هم شبکه فاضلاب دارد" به گونه‌اي بود که از ميدان منيريه شروع شد و به خيابان وليعصر وارد شدند و پس از طي مسافتي از ميدان فاطمي، خيابان فلسطين، بلوار کشاورز، کارگر شمالي، نهايتاً "در مجموعه تفريحي درياچه شهداي خليج فارس" جشني با سرود و نمايش عروسکي در ارتباط با طرح فاضلاب تهران برگزار شد.
بر اساس گزارش روابط عمومي شرکت فاضلاب تهران، دوچرخه سواران که عموماً از گروه‌هاي مردم نهاد و دوستدار محيط‌زيست بودند در اين کارناوال آموزشي و فرهنگي با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضامين «تهران هم شبکه فاضلاب دارد»، «آب رفته برمي‌گرده!»، «با وصل شدن به شبکه فاضلاب چرخه پاکيزگي را کامل کنيم» و «آينده من به چرخه فاضلاب وصل شده»، «حالا نوبت شماست» و «من وصل شده‌ام، شما چي؟» به حمايت از طرح فاضلاب تهران پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن