تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816342699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات گردشگر اسپانيايي در ياسوج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
نجات گردشگر اسپانيايي در ياسوج موج-با همدلي مسوولان گردشگري استان کهگيلويه و بويراحمد، بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج و نيروي انتظامي مستقر در ورودي پل بشار، يک گردشگر اسپانيايي نجات يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، گردشگر اسپانيايي که با دوچرخه وارد شهر ياسوج مرکز استان کهگيلويه وبويراحمد شده بود هنگام استراحت در پارک ساحلي اين شهر، دچار فشار از ناحيه معده شده و امکان ادامه راه را از دست مي‌دهد.
ماموران نيروي انتظامي مستقر در ورودي پارک ياسوج با مشاهده اين صحنه، مارک دلگادوگوارديا را به بيمارستان انتقال مي‌دهند و با کمک پرسنل زحمتکش بيمارستان شهيد بهشتي عمل جراحي(آپانديس) بر روي اين گردشگر انجام شد و چند ساعت بعد از بيهوشي به بخش مراقبت‌ها ويژه انتقال داده شده است.
دلگادوگوارديا شهروند بارسلونا اسپانيا، پس از به هوش آمدن از اقدام به موقع ماموران نيروي انتظامي و مسوولان گردشگري استان تقدير کرد و گفت: تبليغات منفي در رابطه با ايران در کشورهاي غربي، ذهنيت بسيار بدي براي شهروندان اروپايي ايجاد کرده است، اما من از زمان حضور در کشور شما شاهد مهمان نوازي و خوش‌رويي مردم و مسئولان بودم.
وي ادامه داد: زماني که به اسپانيا بازگردم به تمام دوستانم و خانواده‌ام خواهم گفت که به ايران سفر کنند و اين کشور زيبا را ببينند.
يادآور مي‌شود با هماهنگي مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگيلويه و بويراحمد، اتاق ويژه اي براي مراقبت از اين گردشگر اسپانيايي در اختيار وي قرار گرفته است.
احترام به گردشگر و ايجاد زيرساخت‌ها نقش به سزايي در توسعه گردشگري دارد
محمود باقري مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگيلويه و بويراحمد و دبير کارگروه گردشگري استان، از عملکرد نيروي انتظامي و کارکنان بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج در اقدام به موقع در رابطه با کمک به گردشگر اسپانيايي قدرداني کرد.
وي اظهار داشت: با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد و رويکرد اعتدالي اين دولت، گردشگران خارجي تمايل بيشتري براي سفر به ايران نشان دادند، احترام به گردشگر و فراهم کردن زير ساخت‌ها براي رونق اين صنعت نقش به سزايي در اقتصاد کشور خواهد داشت.
مديرکل گردشگري کهگيلويه و بويراحمد يکي از راه‌هاي برون رفت از مشکلات اقتصادي حاکم را گردشگري دانست و گفت: در بحث صنعت گردشگري يکي از عوامل مهم افزايش جذب گردشگر، فرهنگ‌سازي و ارائه آموزش‌هاي لازم در بخش‌هاي خصوصي و عمومي و دولتي است.
باقري تصريح کرد: اگر آموزش‌هاي عمومي و تخصصي به صورت کاربردي در سطح جامعه ارائه شود، مي‌تواند تعادل در سفر را براي مردم و گردشگران به همراه داشته باشد و از سوي ديگر براي پذيرايي از گردشگران خارجي نيز با آمادگي بيشتري وارد عمل مي‌شويم.
گفتني است، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگيلويه و بويراحمد با همراهي مسوولان اين اداره با حضور در بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج در جريان وضعيت سلامتي اين گردشگر اسپانيايي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن