تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804516805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد بر نافذ بودن دلايل وزير راه و شهرسازي نسبت به ادله منتقدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
تأکيد بر نافذ بودن دلايل وزير راه و شهرسازي نسبت به ادله منتقدان موج - عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر نافذ بودن ادله وزير راه و شهرسازي نسبت به ادله منتقدان خواستار افزايش مجازات متخلفات ساختماني شد و گفت: اجرايي شدن ابلاغيه وزير راه و شهرسازي به کاهش تخلفات در نظام ساخت‌وساز مي‌انجامد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن خسته‌بند، عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، در بيان نقطه نظرات خود راجع به ابلاغيه وزير راه و شهرسازي مبني بر منع حضور کارکنان وزارت کشور، شوراي اسلامي شهر و روستا و شهرداري‌ها در انتخابات سازمان نظام‌مهندسي ساختمان به عنوان بازرس، هيأت‌مديره و همچنين عضويت در شوراي انتظامي گفت: ابلاغيه وزير راه و شهرسازي به نوعي بيان انديشه‌ها و تجربيات وي در طي ساليان فعاليت بود. نظام ساخت‌وساز در کشور در دهه‌هاي گذشته با مشکلات متعددي روبه‌رو بوده و اعمال نفوذ کارکنان نهادهاي مردمي و سازمان‌هاي دولتي بر نظام ساخت‌وساز انکارناپذير بود.
عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي افزود: حضور سازمان‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي در برخي از موارد زمينه‌ساز ايجاد تخلفاتي در نظام ساخت‌وساز شد.
نماينده مردم انزلي در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه اعمال نفوذ صاحبان قدرت در استان‌هاي مختلف مشکلاتي را ايجاد کرد، گفت: در حال حاضر در استان‌هاي مختلف اختلافاتي به دليل ابلاغيه وزير راه و شهرسازي که از نظر منطقي و قانوني کاملاً بجا و درست هم هست، پيش آمده که درشان جامعه مهندسي و سازمان‌هاي نظام‌مهندسي نيست.
خسته‌بند با اشاره به اين که ابلاغيه وزير راه و شهرسازي در درازمدت آثار مثبت فراواني را بر نظام ساخت‌وساز کشور مي‌گذارد، تأکيد کرد: شفافيت در نظام ساخت‌وساز مانند ساير موارد مي‌تواند جلوي تخلفات احتمالي را بگيرد و ضريب اطمينان را افزايش دهد. همان‌طور که در مورد قصور حرفه‌اي پزشکان، جامعه پزشکي و جامعه و دستگاه قضا واکنش نشان مي‌دهند بايد در نظام‌مهندسي ساختمان نيز اين ويژگي نهادينه شود و اشتباهات مهندسان نيز به طرق مختلف و در مسيرهاي صحيح مورد بازنگري قرار گرفته و مجازات‌ها افزايش يابد تا از تخلفات احتمالي جلوگيري شده و بتوان نظام ساخت‌وساز را سامان داد.
عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با يادآوري زلزله‌هاي مرگبار رخ داده در کشور که به دليل نظام معيوب ساخت‌وساز با تلفات فراواني نيز همراه بود، افزود: ابلاغيه وزير راه و شهرسازي اگر به‌طور کامل به اجرا درآيد شاهد کاهش تخلفات و به دنبال آن کاهش هدر رفت سرمايه‌هاي ملي در نظام ساخت‌وساز و در عين حال در شرايط بحراني همچون زلزله خواهيم بود. ادله وزير راه و شهرسازي نسبت به ادله منتقدان نافذتر است.
وي در بيان پيش‌بيني خود نسبت به راي ديوان عدالت اداري در مورد ابلاغيه وزير راه و شهرسازي گفت: قطعا راي ديوان عدالت اداري بر مبناي قانون خواهد بود و اگر نواقص قانوني در اين موارد وجود دارد بايد در آينده‌اي نزديک نواقص را برطرف کرد و اصلاح قانون در مجلس شوراي اسلامي به تصويب برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن